למרות המחאות הרבות נגדו צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לנפוש עם זוגתו במושב נווה אטי"ב, זאת לאחר שהזוג התארח במושב בחודש אוגוסט האחרון. כעת מדובר בחופשה קצרה של שבוע למשך חול המועד סוכות. יוסי מזרחי שוחח הבוקר (חמישי) עם אלון ענבר, תושב נווה אטי"ב ברדיו צפון 104.5FM, שהביע את מורת רוחו מהחופשה המתוכננת.

הזוג נתניהו מתכנן לנפוש שוב בנווה אטי"ב; התושבים זועמים ודורשים - "אל תחזרו"
"מזכיר משטרים אפלים": המפגינים זועמים על חסימת אתר הנופש של הזוג נתניהו

כשנשאל איך היה עבורו ביקורו של נתניהו במושב בחודש אוגוסט האחרון, השיב: "סיוט. במשך ארבעה ימים היו לנו חסימות בשתי היציאות והכניסות מהמושב. עיכבו תושבים, לא נתנו לאורחים שלנו להיכנס למרות הסיכומים עם כוחו הביטחון והמשטרה, לא נתנו למפגינים להיכנס שזו הייתה עוד פגיעה חמורה בחופש התנועה וההפגנה של מאות אזרחים ישראלים".

עוד הוסיף וסיפר: "בסוף בג"ץ פסק שהחסימות האלו לא חוקיות והמשטרה עשתה אותן בחוסר סמכות, זה היה מאוחר מידי, זה היה ביום האחרון של החופשה. כמו שעוד המון דברים אחרים לא כל כך מעניינים את נתניהו. הוא פשוט עושה מה שהוא רוצה, כנראה זה מה שיהיה פה גם עכשיו". 

בהמשך הבהיר את הפגיעה החמורה לדבריו בתושבי המושב וטען כי "זה פשוט פגיעה לא סבירה גם בבעלי הצימרים וגם בכל שאר האנשים הגרים במושב, בפעם הקודמת היו מאות שוטרים ואנשי אבטחה בכל המושב, זה פגע בחופש התנועה שלנו. בשבוע הזה של סוכות עם המון תיירים ומטיילים שמגיעים לאזור הם בעצם לא יוכלו להיכנס למושב, זה יפגע בבעלי הצימרים וגם סתם באנשים אחרים הגרים במושב הזה, שחופש התנועה שלהם יפגע".

"אנחנו לא נעזוב את הבית שלנו בטח שלא בשביל בן אדם כמו נתניהו", אמר בתוקף והוסיף: "אני לא מייצג אף אחד, אבל רוב תושבי המושב היו מצפים שהוא יבטל את ההגעה שלו ולו בגלל הפגיעה שלו במרקם החיים שלנו, זה עוד לפני שנכנסים לתשובה הלגיטימיות השנויה במחלוקת של ראש הממשלה".

לסיכום הבהיר באשר למחאות הצפויות: "מחאות עוד לא התחילו, אבל אני חושב שיהיו כמו שבכל מקום אחר במדינה הזו שנתניהו ואו מי משריו וחברי הכנסת שלו הגיעו אליהם. אני חושב שהפעם בכפוף לפסיקת בג"ץ, אני מקווה שהמשטרה תפעל לפי ההיגיון והחוק ותאפשר כניסת מפגינים לתוך שטח אזרחי במדינת ישראל שאין להם שום סמכות לסגור. אני מקווה שמשטרת ישראל תכבד את פסיקת בג"ץ במקרה הזה וגם במקרים אחרים שעוד יבואו".