סמנכ"ל 'חוננו' אורי קירשנבאום התייחס היום (חמישי) ב-103FM בתכניתם של ינון מגל ויריב אופנהיימר לקמפיין גיוס ההמונים שנפתח עבור רוצח בני משפחת דוואבשה עמירם בן אוליאל בשנת 2015: "הוא חף מפשע. בשחזור אפשר לראות חורים בלי הפסקה", טען.

בקשתו לדיון מורחב נדחתה: עמירם בן אוליאל ימשיך לרצות שלושה מאסרי עולם

עוד המשיך לטעון: "הוא לא הרוצח. אני חושב שעמירם בן אוליאל הוא חף משפע, חד משמעית. אני מכיר את פרטי התיק. על סמך שיש כאן ראיה אחת ויחידה שעומדת נגדו שהיא ההודאה, וגם הטענות לפרטים מוכמנים, בסופו של דבר הערך שלהם פנימי בתוך מסירת ההודאה, שזו הודעה שכביכול נראית יותר טוב. היא נסתרת בראיות חיצוניות פורנזיות בזירה בלי סוף, את כל הפשעים האלה פסק הדין כיסה באמרה ש'הכל טוב, יש כאן הודאה'. שיחזור זה בסוף הודאה, והשחזור הזה, גם מי שרואה אותו בצורה לא מגמתית, יכול לראות שם חורים בלי הספקה, שעמירם מבקש לרדת במקום אחר ממקום הזירה, והחוקרים בניגוד לנהלים נוכחים בזירה ונושפים לו בעורף. שני ראשי צוות החקירה של השב"כ והמשטרה שנמצאים בשחזור מגיעים ומובילים אותו לשם. הנהלים של המשטרה זה שאסור להם להיות שם". 

קירשנבאום הוסיף באותו נושא: "כשעמירם, למשל בהתחלה, לא מוכן לשתף פעולה והוא שותק בתחילת השחזור, אז מיגל אומר לו 'עמירם מה אתה עושה בעיות? הכל כמו שידברנו'. הוא הולך איתו צמוד, שהוא יורד מהרכב הוא מדבר איתו". 

לטענתו של ינון מגל כי בן אוליאל אמר דבר מוכמנים שהחוקרים לא ידעו, שהשב"כ לא ידע, סמנכ"ל 'חוננו' התנגד: "מי אמר שהשב"כ לא ידע? איך אתה יודע בוודאות שהוא לא ידע? בתיק החקירה יש לך איסוף של גפרורים ממרחק של 50 מטרים מהזירה, זו רמת חקירת המז"פ שהייתה שם. אז אתה מאמין שלא ידעו שהייתה רשת בחלון? יש עד ראיה שאומר שהרוצחים היו שני אנשים שרכנו על הקורבנות, גרסה שסותרת גם במספר האנשים את הגרסה שעמירם מסר תחת העינויים, וגם סותרת את אופי ההתנהלות - שזו לא הייתה זריקה של בקבוק תבערה ובריחה, אלא הישארות בזירה, רכינה לקורבנות, וידוא הריגה, ויכוח עם אנשים בזירה. עד ראייה מאוד מרכזי שהשב"כ שלוש פעמים חקרו אותו והתבססו עליו מאוד מאוד, עד שפתאום שזה לא מסתדר להם. אני מדבר על איברהים דוואבשה, שכן של המשפחה, הוא אמר שהוא עד הראייה היחידי לאירוע, הוא אמר שהיו שם שני אנשים, הוא יצא החוצה כששמע זעקות בזירה, הוא ראה שני אנשים שרוכנים על הקורבנות ומבצעים וידוא הריגה, וכשהם ראו אותו הם החלו לרדוף אחריו. שזה תיאור שונה בתכלית. לא מסתמכים על זה כי זה לא מסתדר להם. אני מסתמך על כתב האישום, עד ראייה שהיה בזירה". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103FM