ח"כ זאב אלקין הביע היום (שישי) תמיכה בהסכם הנורמליזציה עם סעודיה והבהיר במהלך אירוע "שישיתרבות" במשען אפקה כי "הבעיה העיקרית של ההסכם לא תהיה לדעתי מהמישור הפלשתיני. אנחנו באופן עקרוני בעד הסכם עם סעודיה כל דבר שהוא מנרמל את מקומנו במזרח התיכון הוא טוב כלכלית. בסופו של דבר, הסכמי שלום שמדינת ישראל עשתה, רובם המוחלט היו טובים למדינת ישראל".

נתניהו באו"ם: "אנחנו בפתחו של הסכם היסטורי בין ישראל לסעודיה"
בן סלמאן: "בכל יום שעובר - אנחנו מתקרבים לנורמליזציה עם ישראל"

כמו כן אמר כי הוא איננו סומך על ראש הממשלה בנושא הגרעין הסעודי. "עד היום נתניהו טען שהנושא של הגרעין, הנושא הכי קריטי למדינת ישראל, שהוא מנצח את כל השיקולים האחרים, הוא את יודעת כמה קמפיינים בחירות עשה על זה? ופה הרי הוא בנאדם חכם מאוד. הוא מבין שאם מאפשרים לסעודיה להעשיר את האורניום, יכולים לקרות שני דברים אחד".

"אתה אף פעם לא יודע לאן זה יתקדם אחר כך ואיפה. הרי סעודים לא יישארו לבד בעולם הערבי. הרי יסתכלו עליהם המצרים והסורים באיזשהו שלב שיכולים לבקש סיוע אירנים, אם אני כבר לא מדבר על הטורקים, כן ממני קצת החוצה מהגבולות של העולם הערבי, זאת שהמשמעות של זה שאת הולכים למזרח תיכון גרעיני עכשיו המשמעויות של זה", הוסיף.

בהמשך מתח ביקורת על המחאה נגד ראש הממשלה בארצות הברית: "לי יש מחלוקת קשה מאוד עם בנימין נתניהו. על  דברים שהממשלה הזאת עושה. אבל כשהוא בחו״ל מטפל באינטרסים המדיניים של מדינת ישראל הוא מייצג גם אותי. את הויכוח הזה אנחנו צריכים למצות כאן בכלים הדמוקרטים שיש לנו".