ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בריאיון שערך הלילה (בין שישי לשבת) בערוץ החדשות האמריקאי "CNN", לסוגיית הרפורמה המשפטית. הוא טען כי "הנזק ליחסי ישראל-ארצות הברית נגרם מאיך שהרפורמה מוצגת. אנחנו מדברים על איך בוחרים את השופטים. בארצות הברית, השופטים נבחרים ע"י הפרלמנט שבוחר אותם, ובישראל אומרים שאם זה יקרה אז זה יהיה סוף הדמוקרטיה".

נתניהו טען בפני ראשי הקהילה היהודית: "האופוזיציה נכנעה למחאה"
"בדיחה": המתקפה יוצאת הדופן של השופט על פרקליטו של טראמפ

כשנשאל האם יכבד את פסיקת בג"ץ, במידה והוא יפסול את ביטול עילת הסבירות, סירב להתחייב לכך, ואמר כי הדבר "תלוי גם בצד השני". כמו כן, ציין נתניהו כי הוא מקווה שלאחר פגישתו האחרונה עם הנשיא ביידן, בבית הלבן "מבינים עכשיו טוב יותר את הכוונות שלי בנושא הרפורמה המשפטית.

כמו כן, התייחס נתניהו במהלך ריאיון נוסף שערך בערוץ החדשות "FOX NEWS", לשיחות שנערכות בנוגע לנורמליזציה אפשרית עם סעודיה. לאחרונה, הביעו גורמים רבים דאגה מהדרישה הסעודית להעשרת אורניום בשטחה. על כך השיב נתניהו: "לא נעשה שום דבר שיסכן את ישראל". 

"אני עובד ביחד עם הנשיא ביידן בנושא הזה, אנחנו בוחנים מה אפשר ומה אי אפשר לעשות". כשנשאל בנוגע לקשיים שעלולים להתעורר אצל חלקים בקואליציה, במהלך הסכם שכזה, בחר נתניהו לתקוף במידה מסויימת את שותפיו: "הם הצטרפו אליי, ולא אני אליהם, אנשים לא מבינים איך השיטה עובדת". 

הקואליציה תשרוד את שיחות הנורמליזציה? (צילום: מרק ישראל סלם)
הקואליציה תשרוד את שיחות הנורמליזציה? (צילום: מרק ישראל סלם)

"אני לא חושב שהדבר יידרש", השיב נתניהו לאחר שנשאל האם יהיה מוכן לפרק את הקואליציה שבראשה הוא עומד, על מנת לממש את הסכם הנורמליזציה עם סעודיה. כמו כן, הביע אופטימיות כי כאשר תגיע ה"חבילה המלאה" לדבריו, של עסקת הנורמליזציה, שותפיו הקואליציוניים לא יטרפדו את המהלך.