יו"ר הכנסת אמיר אוחנה התראיין הערב (שבת) בערוץ 12 והתייחס גם לנאומו מתחילת החודש, בו אמר כי "הכנסת לא תקבל בהכנעה את רמיסתה", זאת בהתייחס לאפשרות שבג"ץ יתערב בחוקי היסוד לראשונה.

אוחנה: "מציב תמרור להתערבות בג"ץ בחוק יסוד - עלולים להידרדר לתהום"
בדיקת "מעריב": האם ובאילו מקרים בג"ץ סייע לקהילת הלהט"ב? | לאחר טענותיו של אמיר אוחנה

לשאלה האם הקואליציה תכבד את פסיקת בג"ץ, השיב כי "פסיקת בג"ץ מופנית לממשלה, זה לא רלוונטי לכנסת". עוד הוסיף ש"רוב חיי הבוגרים אני איש מערכת המשפט, עורך דין, כל חיי כיבדתי כל פסיקה, גם כשהיא מצאה חיין בעיניי וגם כשלא, אבל כל חיי ביהמ"ש נמנע מלהתערב בחקיקת יסוד. הנאום שלי מלפני שבועיים אמר - שאנו מדינת שלטון החוק ובמדינה כזו צריך לציית לחוק, יש שופטים בירושלים, ויש בה גם מחוקקים". 

באותו נושא, ציין: "הכנסת לא אמורה לקבל את רמיסתה בהכנעה, יש פה שורה של הצעות חוק שאפשר לקבל אותן, כמו ביהמ"ש לחוקה, אם יש לנו ביהמ"ש הלכה למעשה שקובע שלישראל יש חוקה כשאין, ומאפשר לעצמו לפסול חוקי יסוד, אז אולי ראוי שיהיה ביהמ"ש לחוקה". 

לפי אוחנה, אין רוב אוטומטי בכנסת לכל חוקי הרפורמה המשפטית: "אין רוב אוטומטי, יש חברי כנסת דעתניים שמחליטים כל אחד לפי דעתו", טען. 

על שר המשפטים יריב לוין: "אידיאולוגית אנחנו באותו מקום, הוא עושה דברים חשובים, עם זאת היה ראוי לפני שיוצאים לדרך החשובה הזו להידבר עם גורמים רבים יותר, גם בקרב הליכוד וגם בקרב הקואליציה, אולי לקבל רעיונות, אולי לעשות דברים אחרת. להביא את הכל בחבילה אחת במושב של הכנסת זה היה קשה מידי". 

לבסוף, נשאל האם יתמוך בצירופו של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ לממשלת נתניהו, והשיב: "אני בעד ממשלות רחבות תוך הסכמה על קווי יסוד".