שנים אחרי שהתפוצצה שלף שוב אתר התחקירים הצרפתי "מדיאפרט" את פרשת הקשרים בין העבריין, המילארדר הצרפתי-יהודי ארנו מימרן לבנימין נתניהו (בתקופה שלא כיהן כראש ממשלה). מימרן, בן 51 המחזיק גם באזרחות ישראלית ונמצא מ-2016 במאסר בכלא הצרפתי, נאשם בין היתר בחיסולו של סמי סוויד, שותפו לעוקץ בפרשת הונאות המע"מ על מכסות פחמן דו-חמצני. שעליה נידון מימרן למאסר של 21 שנים שאותו הוא מרצה עכשיו גם על חטיפת איש עסקים שוייצרי. למימרן, שכופר באישומים, מיוחס גם רצח המיליארדר קלוד דריי, אביה של אשתו הראשונה.

בית המשפט אישר להאזין לשיחותיו של מימרן בכלא, עקב האישומים החדשים ברצח נגדו. הקלטות הגיעו לידי חלק מה", מדיאפרט" ובאתר נכתב כי הן לא רק שאישרו את מה שנכתב בעבר על הקשר בין מימרן לנתניהו, אלא גם חשפו פרטים חדשים על מערכת היחסים. כך נכתב כי מימרן חגג עם נתניהו במלון בתל אביב ב-2009, אחרי ניצחונו בבחירות בשנת 2015 טען מימרן כי בידיו הצהרה בנקאית על סכום כסף שהעביר לנתניהו בשנת 2001, "מהחשבון הפרטי שלי לחשבון הפרטי של בנימין נתניהו". הוא הצהיר כי תרם כמיליון דולר לנתניהו. לאחר מכן שינה את גרסתו וטען כי תרם 40 אלף דולר לקרן ציבורית. בעיתונות פורסמו אז צילומים של מימרן ונתניהו מבלים בחופשה.

בהקלטה שהגיעה לאתר מ-10 באוגוסט 2020 טען מימרן בשיחה מכלאו כי "נתן מיליון לנתניהו", באמצעות האוליגרך הגיאורגי-יהודי בדרי פטרקצישוילי, שמת ב-2008 ושאמו טענה שחוסל. "אמרתי לביבי - מצאתי את האיש שיממן אותך",אמר מימרן, שלא תיאר בשיחה כיצד הועבר התשלום ולא הציג הוכחות להעברתו. אך טען: "הוא ביקש ממני 50 אלף דולר, הוא שילם על החופשה, ובסוף אמר שהיא הייתה טובה, ושלא נשאר כלום".

לפי האתר, חבר ותיק של ממרן אישר שמימרן היה בקשר עם פטרקצישווילי, ואמר לשופטים כי פטרקצישווילי "היה אחד הרוסים שהיו בקשר עם מימרן". לדבריו, "שיחקנו פוקר עם בדרי, והוא כל הזמן הפסיד. הרוסים הזמינו אותנו לספינות שלהם. זה היה מטורף". לדבריו, מימרן "חלם לחיות עם גנגסטרים". מימרן עצמו הודה במהלך תשאול שהכיר את פטרקצישווילי ופגש אותו, במיוחד בקזינו באי סן מרטן שבאיים הקריביים. 

בהקלטה מ-17 ביוני 2020 מימרן שוחח עם חברתו ומנה את כל המקומות שבהם לדבריו שילם על מסעות בנימין ושרה נתניהו - מיאמי, מונקו, סן טרופה בריביירה הצרפתית, דוביל בנורמנדי ואתר הסקי הצרפתי קורשבל, לצד שהות במלון פלאזה אתנה בפריז כאשר הזוג לא שהה בביתו של מימרן ברבע ה-16 בבירה. "אני שילמתי על הכול, הוא לא משלם", אמר לחברתו. 

 מימרן טען כי שילם 2,600 יורו כתשלום נוסף לפלאזה. לפי דבריו בשיחה, חלק מסכום זה נבע מארוחות הבוקר שאכל הזוג נתניהו במלון, שבו שהו השניים רק שלושה ימים. מימרן הסביר. "היא (שרה נתניהו) מאוד אוהבת לשתות מיץ תפוזים. בבוקר, למשל, היא שותה מיץ תפוזים. ואז היא הזמינה שוב, אבל בכל פעם היא הזמינה ארוחת בוקר. היא לא הזמינה רק מיץ תפוזים. פשוט לא אכפת לה". 

בשיחותיו מהכלא דיבר מימרן גם על התשוקה של נתניהו לדג בסגנון קולבר בבראסרי 'פוקטס' בפריז, לסיגרים ולשעוני מותג האופנה האיטלקי היוקרתי פנריי. "קניתי אחד לעצמי. הוא אהב את זה. אז קניתי לו פנריי. הוא מעריץ מתנות. פוליטיקאים הם בטלנים"".

מימרן תיאר גם כיצד הוא ניצל בעצמו, לדעתו, את נתניהו והשתמש בארוחות הערב איתו כדי לחזק את עסקיו שלו. "כשהייתי צריך לעבוד עם מישהו הזמנתי אותו לאכול עם ביבי. יזמתי ארוחה בכל ערב במונקו, וכל ערב הזמנתי אדם שרציתי להיות איתו בקשר. כל אנשי הפיננסים, כל היהודים שרציתי לעבוד איתם. ראו אותי בעמדת יתרון". 

"כשהוא היה איתי בפריז לקחתי אותו לאן שרציתי, הוא עשה מה שרציתי", אמר מימרן בהקלטה - והוסיף: "כשהוא מקבל מזומן ממך, זהו, זה נגמר, כבר אין גבולות. אתה יכול לבקש ממנו כל דבר". מימרן דיבר על סכומים ספציפיים, לעתים 10,000 יורו, לפעמים 20 אלף יורו. "הוא יודע שיקבל את הכסף שלו. מה שזה לא היה, הוא אמר לי כן". 

הוא התגאה בעובדה שהצליח, באמצעות קשריו, לחבל בעסקת טלקומוניקציה בישראל" של אחד מ"אויביו" בצרפת. "הוא אמר כי לא יהסס להשתמש בשירותים של גנגסטרים בכירים כדי ללחוץ על אויביו", ציינו החוקרים.

בלשכת ראש הממשלה סירבו לענות, לפי האתר, לשאלות שהפנו אליהם בנושא.