חבר הכנסת בועז ביסמוט שוחח הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב וגיא פלג ב-103FM, ותקף את המפגינים שהפריעו לתפילה ברחוב דיזנגוף בתל אביב, במהלך יום כיפור. "מה שקרה אתמול זו שערורייה. אני לא רוצה הדתה, אני רוצה מסורת, אני רוצה מדינה יהודית ודמוקרטית", ציין.

סערת כיפור: עימותים בתפילה בת"א, מפגינים מנעו תפילות בהפרדה בחיפה
"נתניהו מעודד את טיפוח השנאה": ליברמן מגיב לסערת יום כיפור

לטענתו, "באו להתפלל, זה הפשע. הם באו להקשיב לתפילת כל נדרי, הם באו ליום הקדוש לעם היהודי. מי בכלל חושב על פוליטיקה ביום הזה? לאן הגענו? אף אחד לא הפר את פסיקת בג"ץ. בתי הכנסת שיש בתל אביב לא תמיד מספקים את הציבור. מחיצות נועדו רק עבור מי שמעוניין בהפרדה, כל מי שרוצה להתפלל ביחד היה יכול". 

ביסמוט תקף את המפגינים: "תתעוררו, תראו מה קורה כאן. זה טירוף. בשם מחאה מטורללת לחלוטין, לא אתן להם להפוך את העיר העברית הראשונה לעיר האנטישמית הראשונה בישראל. הסיפור הוא לבזות את החלק היהודי במדינה יהודית ודמוקרטית. הקהל הגדול במדינה אוהב את סמלי המדינה שלו". 

עוד טען בנוגע לאירועים בתל אביב: "אף אחד לא הפר את פסיקת בג"ץ. אף אחד לא כפה הפרדה במרחב הציבורי. איפה הייתם כשמפרים בכל שבת את החוק במדינת ישראל וחוסמים צירים? בואו נסכים שבמדינה יהודית לבזות מתפללים ביום כיפור זה דבר חסר תקדים שאסור שיקרה שוב".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm