בצל הסערה: ראש עיריית תל אביב רון חולדאי המשיך הבוקר (שלישי) בקו שאותו הוא מוביל, בסוגיית התפילות ביום כיפור בתל אביב. "העניין של הדרת נשים בעיניי הוא דבר איום ונורא. יש תהליכים מצד אחד, ובצד השני יש פסק דין שקרה", ציין. 

מתקפה בקואליציה: "טירוף, תל אביב לא תהפוך לעיר אנטישמית"
"נתניהו מעודד את טיפוח השנאה": ליברמן מגיב לסערת יום כיפור

עוד טען: "כשפסק הדין היה, אני מצפה מכל אדם במדינה כולל מראש הממשלה שלי שגיד שהוא מכבד את החלטת בג"ץ. יש פה ארגון משיחי שאומר שהוא רוצה לעשות הדתה בתל אביב ולכן הוא מתעלם מהחלטת בית המשפט".

הוא האשים: "בעיר תל אביב יפו חמישים אחוז מפורום מנכ"ל הם נשים. זה לא קורה מעצמו. צריך להחליט ולדאוג שיבוצע, כאן יש ניסיון להשתלט על המרחב הציבורי. הארגון הזה בא לעשות הדתה. בעיר תל אביב היה יום כיפור כמו כל שנה. אנחנו נותנים להקים אוהל בחגי תשרי. העיר הזו מכבדת את כולם, אך כשבא מישהו ומכניס לנו אצבע בעין זה מה שקורה. יש בעיר בתי כנסת שלא מתפללים שם בהפרדה".

כמו כן, התייחס לדרכי הפעולה שבהן ינקוט בעתיד: "הייתה כאן פרובוקציה, אני אדאג שזה לא יקרה יותר. אני לא יודע מה היה קורה אילו. איתמר בן גביר רוצה להתפלל? בבקשה. אבל אם הוא יבוא במופגן וישים הפרדה, אני לפחות אפעיל את הפקחים כדי להוריד את ההפרדה הזו".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm