הרשת גועשת היום (רביעי) בעקבות הכרזתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כי בכוונתו להגיע לקיים תפילה בהפרדה בכיכר דיזינגוף בתל אביב, וזאת לאחר העימותים שנרשמו בין מתנגדי הרפורמה במערכת המשפט לבין מתפללים טרם כניסת יום הכיפורים.

הנשק האולטימטיבי: זה הצעד שיפרק את הממשלה | רן אדליסט

איש התקשורת שי גולדשטיין כתב: "איתמר בן גביר צריך ללמוד לשלוט בנער הגבעות שעדיין חי ובועט בתוכו. אם הוא רוצה להיות ראוי לתפקיד הבכיר שהוא ממלא הוא חייב לגלות אחריות של שר לבטחון לאומי. בשביל חלק גדול מהבוחרים הוא עדיין צריך להוכיח את עצמו ואת היכולת שלו להפוך למנהיג. הוא לא יכול יותר להגיב כמו נער גבעות שהרסו לו קראוון בהתנחלות והוא רץ בלילה להקים התנחלות חדשה בתגובה. הוא צריך ללמוד שלפעמים ההבלגה משרתת אותך טוב יותר מפעולת נקם".

אורית פרלוב, חוקרת רשתות חברתיות בעולם הערבי מהמכון למחקרי ביטחון לאומי, הוסיפה: "הדבר היחידי שצריך לעשות מחר מול קרקס בן גביר הוא לא לשדר אותו. אוי ואבוי לערוצים שישדרו מחר את הפרובוקציה שלו. ראש העיר צריך להסיר את האיסור, ועל התל אביבים להמנע מלבוא לצפות במופע  שלו. ולבטל את האירוע המקביל. מספיק. האיש הוא פיקציה ללא מצלמות וסאונד הוא לא קיים".

אמיר ברקול, ממקימי העמוד אמ;לק בפייסבוק, כתב: "אם בן גביר באמת יעשה מחרתיים בכיכר דיזנגוף תפילה המונית בהפרדה הוא לא משאיר לציבור התל אביבי ברירה אלא לנקום ולפתוח בקריית ארבע בית קפה עם הפוך קטן ב-19 שקל ושבעה סוגי חלב שאף אחד מהם לא של פרה".

הרב דב הלברטל פרסום סרטון, בו טען כי "תפילתו של בן גביר, עבד כי ימלוך, כהורדוס בשעתו, ופצצה מתקתקת, היא תפילת תועבה. מדינה שבן גביר רוצה בה את הערבים מתים או טרנספר, ואת השמאלנים מתים או מסולקים כבוגדים, והוא פצצה מתקתקת, ושבה נתניהו הרודן והעבד כי ימלוך מחזיקים בצווארה של מדינת ישראל, לא ראויה להיקרא מדינה".

נאור נרקיס, ראש תנועת "ישראל נאורה", כתב: "מחכה לבואו של בן גביר לתל אביב בחמישי. בוחריו יגלו סופית שאין לו משילות לא בנגב, לא בצפון ואפילו לא בתל אביב. יהירותו תביא למחיקת הונו הפוליטי, וזה הדבר הטוב ביותר לציבור הנאור".

יועץ התקשורת איציק אלרוב התבדח וכתב: "בן גביר בתגובה להתפרעויות בבלומפילד: בחמישי אני מגיע לשחק שם כדורגל".

גולשת נוספת כתבה: "מה שמעתי איתמר בן גביר מתכנן לבוא בחמישי לת"א כדי לקיים בהידור את מצוות 'וזרקת גפרור לבנזין והבערת את השטח והדלקת את תושבי העיר למען יראו כולם כי הוא ורק הוא המצית הלאומי ואין להצית שטח בלעדיו וכל המרבה להתפלל בשטחים ציבורים על מנת להכעיס הרי זה משובח". חג שמח ומדליק לכולם".

לעומתה, גולשת אחרת כתבה: "השר בן גביר היקר, לך עם האמת שלך. נבחרת בשל היותך מי שאתה. אני תל-אביבית דור 3, סבי התגורר בדיזינגוף וסבתי בפינת דיזינגוף, אז לי יש הכי סמכות פה לומר לך שדיזינגוף הוא של כולם ולא רק של החבר׳ה מ׳הארי קרישנה׳ שהיו עוברים בדיזינגוף בשבתות ומתופפים. חבקוק והגרציות מאחוריך".