סערת יום כיפור: טוביה סמוטריץ', אחיו של שר האוצר, סיפק אתמול אמירה מפתיעה כאשר כתב כי "למפרע עוד יתברר כי הרווח הציבורי-חברתי מיום הכיפורים התשפ״ד היה כפול: תחילת הסוף גם של המחאה וגם של בן גביר". הוא שוחח על כך הבוקר (רביעי) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM. 

נתניהו התייחס לביקורת על ההסכם עם סעודיה: "נשמור על האינטרסים החיוניים"
אחרי המתקפה על בן גביר, בעוצמה יהודית משיבים אש: "רוטמן חלש אופי"

"כל הנושא להפוך תפילה לפרובוקציה, ללכת ולהבעיר אש איפה שצריך לכבות אותה. אתה שואל למה בן גביר בכל זאת עושה את זה? בגלל שהבוקר מדברים עליו. זה החוסר אחריות. אתה שר לביטחון לאומי, באמת. זה שזה היה נורא מה שקרה שם, זה נורא ואיום, זה לא קשור", ביקר את השר. 

עוד הוסיף: "אם אנחנו רוצים להתחיל לדבר מה קורה לנו עם המחאה ומה עומד שם מאחורה, זה מציף את הכול, זה טוב שזה מציף את הדברים יותר לעומק, אתה רואה גם שבאמת אנשים לוקחים, גם הקיצוניים שבקיצוניים, בגלל דעת הקהל. דעת הקהל הוא הדבר שצריך בסוף לתת לנו אופטימיות. רוב העם הזה לא רוצה להיות לא פה ולא פה. אני לא חסיד גדול של הרבה אנשים, וראיתי ציוץ של אדלשטיין, בסוף יש לנו עם, הוא לא נמצא לא פה ולא פה, ואני דורש יותר אחריות מאיתמר בן גביר".

על התפיסה של אחיו כקיצוני 
"יש פה כרגע קרב מאסף בעיניי של חבורה מסויימת שלא מבינה שהגבינה קצת זזה. בתוך הקרב המאסף הזה יאמרו הרבה דברים, מה זה משיחי? מי שמתפלל שלוש פעמים ביום? תגדיר משיחי. אני חושב שמתבלבלים בהבנה של ליברליזם".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm