לאחר הדיון הדרמטי בבג"ץ סביב חוק הנבצרות, חבר הכנסת משה סעדה (הליכוד) תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה ואמר כי "היא באמת כושלת, היא באמת לא מקצועית". לדבריו, "אני הייתי 24 שנים פקיד ציבור, ואני האחרון שאתקוף פקיד ציבור על לא עוול בכפו. אני יודע כמה האנשים האלה בפרקליטות עושים לילות כימים בעבודת קודש, אם אני תוקף, אני עושה את זה בכאב כי אין ברירה".

בשיחה עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM, התייחס באריכות לדיון שאירע בבג"ץ: "עיקר ההתנגשות כרגע היא עם היועמ"שית. אני חושב שבית המשפט העליון הוא חצוי. היא אמרה שזה חוק יסוד שפוגע פגיעה אנושה בדמוקרטיה וחייבים לבטל אותו, זו אמירה שהיא חד ערכית של היועמ"שית שזכתה לכתף קרה מבית המשפט העליון, שלא קיבל אותה לחלוטין".

עוד אמר: "זה לא עניין פרסונלי כרגע מולה. אנחנו צריכים להגדיר את התפקיד שלה, וזה נכון לא רק ליועמ"שית הזאת, לכל יועמ"שית. מי שבחר אותה זה היה גדעון סער. לצערי, בחירה כושלת, ובזמן אמת התריעו, והוא החליט לבחור מהסיבות שלו. עכשיו, אחרי שהיא נבחרה, צריך להסדיר את תפקיד היועמ"שית וזה חשוב מאוד".

בהמשך, טען כי הוא לא חושב שתהיה התנגשות בין הרשות המחוקקת לשופטת. "אני לא חושב שבסופו של יום יבטלו את חוק היסוד גם בעניין הסבירות, וגם בעניין של הנבצרות לא יבטלו את חוק היסוד, וכל מה שנשאר לנו זה לפתור את העניין של הוועדה לבחירת שופטים. יש מתווה להסכמות - להוציא את נציגי לשכת עורכי הדין, לייצר סוג של וטו הדדי. זאת הדרך הנכונה", הסביר.