חבר הכנסת מתן כהנא (המחנה הממלכתי) התייחס הבוקר (ראשון) לשמועות על פיצול מפלגתו של גדעון סער, 'תקווה חדשה', ואמר כי "המחנה הממלכתי זו אולי התקווה לעתיד של מדינת ישראל, יש משהו מאוד גודל שמאחד אותנו זה האמונה שמדינת ישראל צריכה להתנהל על פי מגילת העצמאות". לדבריו, "אני לא מכיר עימות בין סער לגנץ, זה לא סוד שיש בחירות מוניציפליות שהמפלגה של סער מריצה מועמדים אחרים כולנו מאמנים במנהיגותו של גנץ הוא צריך להיות ראש הממשלה הבא ככל שזה יקרה יותר מהר ככה זה יהיה יותר טוב". 

בשיחה עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM התייחס גם לאפשרות כי תקום ממשלת אחדות: "העמדה של המפלגה שזה בכלל לא על הפרק - נתניהו שבוי בידיים של הגורמים הכי קיצוניים בפוליטיקה. אם אתה שואל את מתן כהנא, אותי, אני חושב שכן, השאלה האם זה על הפרק - אני חושב שלא". 

חבר הכנסת גם נשאל על המשך חקיקת הרפורמה המשפטית, וחילוקי הדעות בעניין המחאה: "אני לא חושב שיש חילוקי דעות, אנחנו לקחנו אחריות להרגיע את השיח הרע והמשסה שיש במדינה ולכן אנחנו יותר מתעסקים מי יכול לקחת אחריות להוריד את גובה הלהבות ולא להתנפל לכל עבר, אנחנו מגנים מאוד את מה שראינו בתפילות יום כיפור, ולא לתת לזה צידוק בשום פנים ואופן, לאחר מכן אפשר לדבר על ההתנהלות של הקואליציה". 

על הדברים של גנץ שגינה ואז חזר בו: "אני לא הדובר של גנץ, אני יכול לספר מה שעבר עליי, לקח לי זמן להבין את האירוע בהתחלה פתחתי את הנייד במוצאי יום כיפור והבהתי שיש מהומות וזה כל כך ציער אותי ואמרתי זה היה ברור וזו עליית מדרגה בשסע, הוצאתי הודעת גיוני חלבית להרגיע את הרוחות, לאט לאט הצטברו העדויות ואתה מבין שזה אירועי שצריך לנתק אותו מההקשר אנחנו צריכים להבין שאנחנו בתקופה רעה וכולנו צריכים לקחת את האחריות להרגיע את הרוחות".