לאחר שאתמול (ראשון) העלה ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) תמונה שצילם בסוכתו עם אשתו וח"כ רוטמן וכתב "מועדים לשמחה", עשרות גולשים הגיבו לתמונה והתייחסו לכיסוי הראש שאשתו לבשה.

"שוגה בהחלטתו": ביקורת קשה על בן גביר בפרשת הסוהרות מכלא רמון
איראן הודתה לראשונה: יזמנו את הפיגוע בו נרצחו 241 אנשי צבא אמריקאים

בין התגובות לפוסט של סוכות: "איזה פצע יש למחופפת לידך שהיא עם תחבושת כזו? לא החבאתם שם איזה בן אוליאל?", "בוודאות של מיליון אחוז יש בגודל הענק הזה שעל הראש של אשתך לחץ מיותר לעמוד השדרה". גולשת אחרת תקפה: "אין לאשתך מיגרנה כל לילה? ללכת עם כזאת קונסטרוקציה זה כואב". משתמש נוסף הגיב: "ילדים, מי יודע היכן מסתתרת המפה של השולחן".

ח"כ סוכות אמר בתגובה: "אחרי שפיצצו את תפילת כל נדרי, הרסו לילדות אירוע חג וחירבו את האפשרות לשדר מסוכה בערוץ 14, הליברלים הנאורים סימנו מטרה חדשה - הכסר"ש של אשתי. שונאי יהדות".

ח"כ משה קינלי טור-פז (יש עתיד) גינה את המתקפה: "המתקפות עליך צבי סוכות בשל הכיסוי ראש של אשתך מכוערות ולא לגיטימיות. גם כשלא מסכימים יש דרך להתווכח. בטח לא באמצעות הלבוש של בת הזוג. שיהיה לכם חג שמח".

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד כתב: "מי שחשב שארועי השנאה והאלימות של השמאל ביום כיפור היו ארוע חד פעמי, שיקרא את התגובות לתמונה הזו משפחת סוכות ורוטמן. זה סיפורה של המחאה הזו. אפס ליברליות, אפס כבוד הדדי, אפס כבוד לאשה ולאורחות חייה, רק שנאה ופאנטיות. ולכן הם יפסידו. כי האור ואהבה ינצחו את החושך שלהם".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חבר הכנסת צבי סוכות בלשכה שהקים במאחז אביתר. קרדיט: דוברות חבר הכנסת

ד"ר שגיא הרמק כתב בתגובה: "צפו בתגובות לציוץ של צבי סוכות. ביזוי דומה של אשה מוסלמית היה זוכה לשלל גינויים מצד אלה שמתייגים את עצמם כליברלים בתקופה האחרונה. אבל נכון לרגע זה- צרצרים. בכלל, אנחנו מצויים בשלב יוצא דופן שבו מחאה נגד רפורמה במערכת המשפט החלה לובשת צורה (בקרב האגפים הקיצוניים שלה) של מחאה נגד אנשים עם כיפה ונשים עם כיסוי ראש. מרתק".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסר: "חיה וצבי היקרים מבקש לחזק אתכם. זו כבר מזמן לא מחאה נגד הממשלה אלא מחאה נגד מסורת ישראל. חזק ונתחזק!".