מכת מדינה: לאחר תקיפת אוהדי הפועל פ"ת בבלומפילד בתום משחקה של הקבוצה מול מכבי ת"א, גל האלימות במגרשי הספורט נמשך גם אמש, כאשר הפעם היו אלה הפועל תל אביב שהותקפו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים בתום המשחק בין הקבוצות באצטדיון טדי. 

מפקד מחוז מרכז במשטרה: "מי שינסה לפגוע בשוטר - דמו בראשו" | בלעדי 
לאחר העימות ביום כיפור: ראשי המחאה מעלים הילוך נגד "ראש יהודי"

עוד בטרם פתיחת המשחק נרשמו מראות לא נעימים בבירה. באחד מהתיעודים שפורסמו ברשת נראים אוהדי בית"ר ירושלםי שרים "מוות לערבים" כשהם ברכבת הקלה, בדרכם לאצטדיון. 

בתום המשחק בו הפסידה בית"ר 0-3 התרחש אירוע חריג נוסף, כאשר עשרות אוהדי בית"ר ירושלים פרצו לחדרי ההלבשה וקיללו את השחקנים, וזאת לאחר שפרצו את מחסום האבטחה. 

שר התרבות והספורט מיקי זוהר גינה את האירועים בפוסט ב-X, אך נמנע מלהטיל אחריות על אוהדי בית"ר ירושלים. "עוד ערב רע לספורט בישראל. קריאות גזעניות נגד שחקן הפועל ת"א וזריקת זיקוק לעבר אוהדים שהגיעו למשחק הערב בירושלים. לא נפסיק להיאבק בתופעות האלו עד שהשקט יחזור למגרשים". 

מי שמיהר להגיב לפוסט היה חבר הכנסת אחמד טיבי, שכתב: "עזרה קטנה: אוהדי בית"ר מיקי...". 

גולשת נוספת כתבה: "מיקי זוהר צריך עזרה. הוא קצת מבולבל מכל החגים והבולשיט שהוא כותב, הוא שכח לציין מי אלה שקראו קריאות גזעניות. הוא גם שכח לציין את העובדה ששברו בקבוק זכוכית על אוהד הפועל, כי הוא לא נראה להם יהודי. מיקי שכח איך כותבים בית"ר ירושלים ולה פמיליה. אולי הוא מפחד".