ביום ראשון האחרון, נפגשה יושבת ראש מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, עם חברי סיעתה. הפגישה הפכה במהרה למתקפה על יושבת הראש, כאשר נושא סמכותה עלה, וחברי סיעתה הציגו חזית נגד אחידה - ודרשו ממנה לא לקבל החלטות או להעלות נושאים בפגישות נוספות ללא הסכמתם. כך, דווח הערב (שלישי) בחדשות 13. 

לפי הדיווח, במהלך הפגישה הקשה, שארכה כשעתיים, מיכאלי התגוננה וטענה כי ביכולתה "לשקם את המפלגה". בתגובה, טענו חברי סיעתה: "אנחנו לא חשובים שאת יכולה לשקם את 'העבודה', אנחנו רוצים שתתייעצי איתנו". 

נעמה לזימי מבקרת את מרב מיכאלי בפודקאסט "זמן אביב": "לא היה נכון לפרוש מהשיחות בבית הנשיא" (צילום: מרק ישראל סלם, אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

זו לא הפעם הראשונה בה נשמעות ביקורות על יושבת הראש מתוך המפלגה. בחודש אוגוסט האחרון, חבר הכנסת לשעבר עמר בר-לב תקף בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 את מרב מיכאלי וטען כי "היא צריכה ללכת". במהלך התכנית, סיפר: "מפלגת העבודה בצורה הנוכחית שלה סיימה את תפקידה ההיסטורית, אנחנו רואים את זה בסקרים. זה התחיל כשמפלגת העבודה הורידה את דגל המדיני ביטחוני לחצי התורן ומאז אנחנו בירידה. העומדת בראשה הקימה את מפלגת העבודה מעפר לשבעה מנדטים אבל באותה מידה הגענו ל-4 מנדטים. זה לא מפלגת העבודה שהצטרפתי אליה". 

מוקדם יותר השנה, גם נעמה לזימי התייחסה בריאיון להידרדרות מפלגת העבודה בסקרים ולהתנהלותה של מיכאלי: "לציבור יש קושי גדול עם מרב מיכאלי", אמרה.