חבר הכנסת ישראל אייכלר ('יהדות התורה') דיבר היום (רביעי) בכנס מפלגתי במהלך חג הסוכות ולא חסך בביקורת: "אנחנו נמצאים בעיר ובמדינה שאין לנו בכלל זכויות, וכל מה שיש לנו זה לשלם מיסים וארנונה וחובות כלפי החברה והציבור, וכשזה מגיע אלינו זה לחץ וסחיטה זה דבר חולני שכבר נמשך הרבה שנים, ובשנים האחרונות זה עוד פחות לגיטימי", כך לדבריו.

מתקפה בקואליציה על חה"כ אייכלר: "חזור בך מדברי הבלע שלך"

כזכור, אייכלר עלה לכותרות לאחרונה ועורר סערה לאחר שסתר את דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהוציא הודעת אזהרה לנוסעים לאומן באוקראינה, באומרו כי "הקדוש ברוך הוא לא תמיד הגן עלינו על אדמת אירופה". 

אייכלר תקף: "זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני. הציונים והפרטיזנים לא מנעו שואה באירופה. הגרמנים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל בניסי ניסים ולא בגלל הציונים. הציונים התנכרו ליהודי הגולה. חלק מאנשי היודענראט שיתפו פעולה עם הנאצים, חלקם סחרו ומכרו את יהודי הגולה. ההנהגה הציונית בארץ סירבה והכשילה 'תכניות ההצלה'", והוסיף כי "כידוע מספר 'מן המיצר' של הרב וייסמנדל וספרי היסטריונים רבים כמו שבתי בית צבי, ש. תמיר ו'כחש' של בן הכט ועוד. חלק מהציונים אף קראו ליהודי הגטאות: 'אבק אדם - שילכו לגורלם'". בתגובה, זכה חבר הכנסת לגינויים רבים הן מצד האופוזיציה והן מצד הקואליציה.