שר התרבות והספורט מיקי זוהר, התראיין היום (שני) ב-103FM, והתייחס למטרות המלחמה. "ההגדרה של המלחמה היא חיסול מלא של חמאס וגי'האד באופן בו לא יוכלו לירות מעזה לא טיל, לא רקטה, לא פצמ"ר ולא חדירת מחבלים", ציין. 

ישראל במלחמה | מתיחות שיא בצפון, צה"ל תקף בלבנון; פצועים בנפילות באזור י-ם
מצרים טוענת: "הזהרנו את נתניהו ממתקפה אימתנית"; בלשכת רה"מ שללו על הסף

על הניסיונות להקמת ממשלת אחדות, אמר: "גנץ צריך להצטרף מיידית, לאחר מכן ננהל שיח על איך ומה. כרגע אנחנו במלחמה, אנחנו צריכים לנצח בה. אחרי שננצח נעשה את כל החשבונות והלקחים. אנחנו רוצים את הקול של גנץ בקבינט, אנחנו רוצים את הידע ואת הניסיון שלו ושל איזנקוט, אנחנו רוצים גורמים עם ניסיון יחד איתנו. אנחנו רוצים להראות לעם כולו שאנו יחד במ לחמה הזו, שאנחנו לא קואליציה אופוזיציה במלחמה, שאנחנו עם אחד שמנצח במלחמה".

הוא סירב להתייחס באופן ממוקד לסוגית האזרחים והחיילים שנחטפו ע"י ארגון הטרור: "כרגע יש משימה והיא משימה עליונה - לנצח. נמשיך לעשות הכל כדי להשיב את כל ילדינו, זקנינו וחיילנו הבית, אך המשימה הכי חשובה כרגע היא לנצח את המלחמה, זו משימת העל וההגדרה, אנחנו ממוקדים בזה".

"אנחנו ברגעים מכריעים, אנחנו רוצים לעבור משעתנו הקשה לשעתנו היפה, לעם הזה שמתנדב ב-150 אחוזים למילואים, בילדים שאוספםי אוכל לחיילים שלנון. כולנו צריכים לשים בצד את כל המחלוקות, הדיונים והמסקנות, ולהתמקד במשימה אחת - לנצח במלחמה הזו יחד. כל השאר לא רלוונטי", הוסיף. 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.