"חרבות ברזל": ועדת הכספים של הכנסת דנה הבוקר (שני) בהערכות הממשלה לקביעת מתווה הפיצויים בעקבות המלחמה ברצועת עזה. למרות הפגיעה הכלכלית הקשה בתושבי העוטף והדרום, חבר הכנסת ולדימיר בליאק טען כי הוועדה צפויה להעלות לאישור בקשות להעברת מיליוני שקלים למשרדים שונים, שאינם מטפלים בבעיות המפונים והנפגעים.

שידור חי:

כך למשל טען בליאק, כי 13,756,00 שקלים צפויים לעבור למשרד התפוצות של השר עמיחי שיקלי, מעל לשמונה מיליון שקלים לשר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש ו-18,384,000 שקלים למשרד ההתיישבות של השרה אורית סטרוק. עוד אמר חבר הכנסת בליאק כי טרם קיבל מיו"ר הוועדה, חבר הכנסת משה גפני, תשובה כמה מתוך 14 מיליארד השקלים במסגרת ההסכמים הקואליציוניים הוקצו לנפגעים ומומשו.

במקביל, באופוזיציה השמיעו גם ביקורת חריפה על משרד האוצר, כשחבר הכנסת גלעד קריב פנה לגפני ושאל: "לא היה ראוי שבדיון כזה מנכ"ל משרד האוצר או ראש אגף התקציבים היו? איפה הם? איפה ראש אגף התקציבים של מדינת ישראל, איפה מנכ"ל משרד האוצר? אנחנו באים עכשיו למופע של משרד הכלכלה, מחר יקראו לנו למופע של משרד אחר, אתם עושים צחוק. חבר הכנסת נעמה לזימי הצטרפה לדבריו ותקפה: "הוועדה הזו מדבררת את הממשלה, היא לא עוסקת בפיקוח פרלמנטרי".