שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, נשא אתמול נאום דרמטי, במהלכו הזכיר עדויות רבות מהטבח שבוצע ע"י מחבלי החמאס בדרום הארץ. יחד עם הדברים הקשים, שיתף ארדן קוד קיו.אר, ובו לדבריו עדויות נוספות מהאסון. עם זאת, משתמשים רבים דיווחו הערב (שישי) כי הקוד כלל לא עובד, ומציג תיקייה ריקה. 

"זה לא אושוויץ, זה חמאס": גלעד ארדן בנאום מטלטל בעצרת האו"ם
דיווח: על אף הפרסומים, אין התקדמות לעבר עסקה לשחרור חטופים

לאחר זמן קצר, הגיב ארדן עצמו לדברים, וטען כי מדובר במתקפת סייבר: "אתמול חילקנו לשגרירים והצגתי מעל במת האו״ם קוד QR במטרה לחשוף את העולם כולו לזוועות שביצע חמאס. מאז אתמול אנחנו מתמודדים עם חסימות חוזרות ונשנות של הקישור לתיקייה וזאת כנראה בשל תלונות סרק שהפלשתינים ותומכיהם שולחים לגוגל. הגשנו ערעור דחוף לגוגל כדי לשחרר את החסימה/מחיקה שבוצעה.

כאמור, בדבריו אתמול התייחס ארדן לטבח הרצחני: "זו הייתה מתקפה מתוכננת היטב, מכוונת, של רוצחים נאצים ששחטו אנשים במיטותיהם. הם ירו בעיוורון לעבר מאות צעירים בפסטיבל מוזיקה, שרפו אנשים חיים. הרבה ממה שנשאר זה גושים של בשר וגפיים מדממות. הורים נאלצו להביא את מברשות השיניים של ילדיהם לבדיקות DNA כדי להבין של מי האיברים הכרותים. המפלצות של חמאס אנסו נשים וילדים, הצעידו נערות וגופות עירומות שנאנסו ברחובות עזה בעוד ההמון צוחק ומריע, הם עינו תינוקות, ילדים נרצחו לעיני הוריהם והורים מול ילדיהם".