שר התקשורת, שלמה קרעי, הגיב בכעס היום על הצהרתו של המיליארדר אילון מאסק, שהצהיר כי יחבר את עזה לאינטרנט ויסייע לתושבים. בפוסט נוקב ברשת החברתית טוויטר, כתב קרעי: "ישראל תשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להילחם בזה. חמאס ישתמש בכך לפעילות טרור. אין ספק בכך. אנחנו יודעים את זה, ומאסק יודע את זה. חמאס הוא דאעש". 

בחר צד? אילון מאסק בהתייחסות מעוררת סערה למלחמה בישראל

עוד הוסיף שר התקשורת כי בעקבות ההצהרה של המיליארדר, משרד התקשורת יעצור כל קשר עם החברה שברשותו של מאסק: "מאסק יכול להתנות זאת בשחרור התינוקות, הבנים, הבנות, הקשישים החטופים שלנו. כולם. עד אז, משרד התקשורת בראשותי ינתק כל קשר עם סטארלינק".

המיליארדר והבעלים של טוויטר, הגיב לדבריו של השר: "אנחנו לא תמימים, ננקוט בצעדים יוצאי דופן כדי לאשר שהשימוש בסטארלינק הוא רק מסיבות הומניטריות. יתרה מכך, נבצע בדיקות עם ממשלת ארה"ב וממשלת ישראל, לפני ההפעלה".

כאמור, מוקדם יותר היום, המיליארדר אילון מאסק הודיע כי יאפשר לאו"ם ולארגוני הסיוע המוכרים ברצועת עזה להתחבר לאינטרנט באמצעות שירות סטארלינק, לאחר שהאינטרנט ברצועה קרס אמש במהלך הפעילות הקרקעית של צה"ל. "סטארלינק תספק קישוריות לארגוני סיוע מוכרים על ידי העולם בעזה", כתב מאסק בתגובה לפוסט של חברת הקונגרס הדמוקרטית אלכסנדריה אוקסיו קורטז, שמחתה על ניתוק רצועת עזה מרשת האינטרנט. בתגובה לפוסט אחר כתב מאסק שיספק חיבור לאינטרנט גם לאו"ם.