שר המשפטים יריב לוין (הליכוד) שוחח הבוקר (שלישי) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס ללחימה בעזה, לשמועות על מצבו ועל מערכת יחסיו עם ראש הממשלה נתניהו, וכן לטענות נגדו כי הרפורמה שהוביל הביאה לקרע בעם אותו ניצל חמאס במתקפה הרצחנית.

לאחר הדיווח שהוא נמצא בדיכאון, יריב לוין שם סוף לשמועות

על הטענה כי חמאס ניצל את הפילוג בעם כדי לתקוף אמר לוין: "דברים חסרי כל שחר, צריך לומר בצורה ברורה, האויבים שלנו לא צריכים תירוץ כדי לרצוח אותנו, ההכנות לפעולה הזו התחילו עוד לפני הקמת הממשלה נוכחית".

עוד התייחס לוין למערכת היחסים עם נתניהו: "אני מכיר את הפרסומים, אלו פרסומים מכוונים שנועדו לזרוע פילוג, והם חסרי כל משמעות, הם שקריים. שיתוף הפעולה שלי עם רוה"מ הוא מצוין ואני מגבה אותו".

על ועדת החקירה הממלכתית הצפויה: "אנחנו כל אחד בתחומו צריך לעשות את העבודה שלו, ואחר כך כל הדברים יבדקו. אסור שהדבר הזה יהיה רלוונטי לפעולות. בכלל לא נכון לעשות בזה עכשיו, אנחנו תוך כדי מלחמה".

בנוגע לדרישת האמריקאים להעברת ציוד לעזה: "דלק חורג מציוד הומניטרי ויש לו נגיעה ישירה למלחמה. אני חושב שבין שתי העמדות הקיצוניות שאומרות להקשיב או להתעלם מבקשות האמריקאים - צריך לשוחח איתם ולהגיד מה שחשוב לנו. לנו יש אינטרס מובהק שנוכל לפעול ברצועת עזה בדרך חופשית ושהאוכלוסיה שם לא תהיה כי הם מפריעים ללחימה ולנו גם אין אינטרס לפגוע. כל עוד יעבור סיוע שיתרום להעברה שלהם לדרום הרצועה, צריך להענות להם היכן שנכון לעשות את זה ולא להסכים למה שיפגע במאמץ המלחמתי".

לסיום התייחס בנושא שחרור האסירים הבחוניים תמורת שבויים: "הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות הוא לנהל את הדברים בתקשורת, דברים שנותנים לאויב אינדיקציה מה כדאי לו לעשות".