חבר הכנסת יואב סגלוביץ' התראיין הבוקר (שלישי) ב-103FM, והתייחס לטבח הנורא שאירע לפני חודש ע"י ארגון הטרור חמאס. "תפיסת הביטחון השתנתה לטעמי, אותה הפקרה שהייתה בשבעה באוקטובר אסור שתחזור פעמיים", ציין. 

היום ה-32 ללחימה: כוחות צה"ל השתלטו על מעוז חמאס
הסיוע הצבאי בסך 14 מיליארד דולר: זאת חבילת הנשק הקטלני שבדרך לישראל

עוד הוסיף: "מה שקרה פה זה זעזוע עמוק שנוגע בכל אחד מאיתנו. בתקופה הזו, אני חושב שכל אחד מאיתנו צריך לראות איך הוא תורם. הכי קל ללכת לקצה, הבטן של כולנו היא כזו שרוצה ללכת לשם".

כמו כן, ביקר את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ממליץ לרה"מ שיתחיל לדבר בעברית, אלינו. היה נכון שרה"מ לא היה בתפקידו היום, בהחלטה שלו להכניס את הפוליטיקה, זה לא נכון בעת מלחמה. התפקוד הממשלתי הוא תפקוד גרוע ובמובנים רבים בלתי נסלח. אנחנו עדיין מתעסקים עם סיפורים של כספים קואליציוניים. אם רוצים לעשות אפשר, אם נתניהו יחליט שהוא עושה אחרת ומשנים את המבנה הטוטלי של הממשלה, אנחנו נהיה".

עוד טען: "אסור לחשוב במושגים כלליים, צריך להיות מאוד רגישים לדברים, ולראות ככל שניתן מה קורה עוד שנתיים מהיום, עוד עשר שנים. התפיסה הביטחונית קרסה מהחלטה מודעת של נתניהו ומפלגות שאמרו שהם לא רוצים הסדר מדיני כזה או אחר". 

סגלוביץ' סבר כי יש לערב את הרשות ביום שאחרי בעזה: "אני לא אומר שברשות ישירו מחר את ההמנון, אבל הרשות היום היא הגורם היחידי והעתידי אולי שיש לו נגישות אולי ליום שאחרי בעזה. גם מחר בבוקר הרשות הפלסטינית לא תיכנס ותיקח את המושכות, אבל צריך לראות תמונת עתיד. יש לחשוב על מי שאפשר להציל, ועל התקווה. אתה חייב לייצר אופק לאנשים".