מלחמת חרבות ברזל: ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) התייחסה היום (רביעי) לדיווח על סירובו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' להעביר את הכספים הקואליציונים לטובת המפונים. בשיחה עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM אמרה כי "כל אזרח שרואה את זה לא יכול שלא לזעום".

אף מקום לא חסין: היעד הבא של צה"ל - המבצר של חמאס
אלפי דורשי עבודה חדשים: השפעת המלחמה על שוק העבודה

"אנחנו במלחמה", אמרה בכעס. "קורעים את עצמינו, 200 אלף מפונים, בתי מלון עוד לא קיבלו כסף, אנשים הגיעו לבתי מלון בלי תחתונים. אנחנו צריכים את הכספים האלה לאזרחים ולצבא כדי לנצח והם משחקים, לא יודעת במה הם משחקים".

בהמשך השיחה הציגה המחוקקת את תקציבי המשרדים, שזכו לביקורת רבה עוד לפני פרוץ המלחמה, ואמרה: "בממשלה לא הבינו שזהו, הכל השתנה. אי אפשר להתנהג ככה", היא הוסיפה: "גם לפני המלחמה סמוטריץ' היה שר כושל, ועכשיו הוא ממשיך באותה אג'נדה וקונספציה?"

על הודעת היועמ"שית שפורסמה אתמול, שהורתה על הקפאת הכספים הקואליציוניים אמרה: "לא צריך יועמ"שית שתגיד את הברור מאליו ואח"כ יתחילו לתקוף אותה שהיא מתערבת לא בשלה. חבל שהממשלה עושה את זה, איפה ראש הממשלה עם שתי ידיים על ההגה? איפה הוא בכל הסיפור הזה?".

"תסתכל על החברה האזרחית, אזרחים פתחו כיס, פתחו בתים, פתחו הכל, נותנים ותורמים ועוזרים אבל הממשלה ממשיכה להתעסק בשטויות וזה מכעיס", לטענתה: "בתי מלון לא קיבלו כסף, מה אנחנו רוצים? שבתי מלון יתחילו לפנות אנשים? 200 הממשלה שלנו עוד לא הפנימה שהמצב השתנה, עזבו את הכספים הקואליציוניים, תנו כסף לאזרחי ישראל ולא למשרדים שלא יודעים מה הם עושים".

לסיום התייחסה גם לגזרה הצפונית: "אנשים לא יחזרו הביתה כל עוד חיזבאללה על הגבולות כי מה שקרה בדרום זה מה שעלול לקרות בצפון. אני לא רואה תרחיש שאנשים יחזרו לבתים כשהם יודעים שיש שם חיזבאללה שהוא הרבה יותר חזק מחמאס.

"אנחנו נרדמנו כולנו ואסור להשלים עם הטפטופים ועם הסכנה בגבולות שלנו. המחיר ענק, הוא בלתי יעלה על הדעת. בסוף אזרחי ישראל יצטרכו לזעוק את הזעקה שלהם ושהממשלה תבין שאי אפשר להמשיך ככה גם בביטחון וגם בכלכלה".