לאחרונה הופצה תמונה של אשתו של יו"ר האופוזיציה ליהיא לפיד כאשר היא מתהלכת על מסלול שבוע האופנה שהתקיים בתל אביב לפני חצי שנה עם דגל פלסטין. עם זאת, לפיד העלתה את התיעוד האמיתי בו נראה כי היא מתהלכת עם דגל ישראל.

הרפורמה עדיין חיה? המהלך החדש של לוין בוועדה למינוי שופטים
"הזיה": גנץ מתנגד בתוקף להחלפת נתניהו תוך כדי המלחמה | דיווח

"נמאסתם, מכונת הרעל- די", כתבה לפיד בציוץ בחשבון הטוויטר שלה, "אפילו כשיש מלחמה - כשהנשמה נקרעת באבל, כשכולנו הולכים מוכי יגון בין בתי קברות לגיוס דברים שצריכים המפונים, ממציאת חדרים במלון למשפחות של ילדים עם מוגבלויות, דרך שיחות עם מי שנשרף ביתם, לבין דאגה מטורפת לחיילים - עכשיו הזמן שמכונת הרעל החליטה להפיץ עלי שקר".

ליהיא לפיד עם דגל ישראל בשבוע האופנה (צילום: Haydon Perrior @haydonperrior)
ליהיא לפיד עם דגל ישראל בשבוע האופנה (צילום: Haydon Perrior @haydonperrior)

"חשבתי שמה שקרה ב-7.10 גרם למכונת הרעל להבין שההסתה והפילוג פוגעים בכולנו - אבל כנראה ששנאה חזקה מאהבה", הוסיפה, "אני אמשיך להילחם על הטוב, להניף דגלי ישראל בכל הזדמנות. ואתם תתביישו לכם. אני מודיעה שכל מי שיעלה את הסרטון השקרי הזה אני אשמור את שמו".

לסיום כתבה: "אחרי שהמלחמה תסתיים, ואחרי שהתותחים יידמו, אני אתבע את כל מי שגם בזמן מלחמה הסית ופילג בינינו. כי בעיניי הם הסכנה האמיתית למדינה. סכנה לתקווה שיום אחד ביחד, באמת ביחד, ננצח. הנה התמונות שלי עם הבגד שעיצבו 12 מעצבים, כמספר שבטי ישראל - לשבוע האופנה שהתקיים במרץ 2023 בתל אביב. הבגד מלא מוטיבים יהודיים. והיה לי כבוד ללבוש אותו ולהניף את הדגל היחיד שאי פעם הנפתי בחיי - את דגל ישראל".