מלחמת חרבות ברזל: הביקורת על ראש הממשלה נתניהו וממשלתו לא פוסקת בעת המלחמה. ח"כ יואב סגלוביץ (יש עתיד) קרא היום (רביעי) להצבעת אי אמון קונסטרוקטיבית ביום שאחרי המלחמה, שתאפשר הרכבת ממשלה ללא הליכה לבחירות נוספות. "זאת דרך לעשות שינוי", אמר בשיחה עם בן כספית וחיים תומר ב-103FM. 

כוחות צה"ל פועלים בבית החולים שיפא: "עוברים מחדר לחדר וחוקרים חולים"
"הקיצוץ לא מספיק": בנק ישראל הולך על הראש של סמוטריץ'

הוא הרחיב: "חד משמעית - נתניהו לא צריך להיות ראש הממשלה, אם צריך לנקוט בהליכים פוליטיים כדי שזה יקרה? התשובה שלי היא כרגע לא. אנחנו נמצאים בעיצומה של מלחמה, תפקידנו לפקח, לשים עין פקוחה כל הזמן על הממשלה כי היא כשלה בצורה קטסטרופלית".

בהמשך התייחס השר לביטחון פנים לשעבר להתנהלות משרד האוצר מאז פרוץ המלחמה. "אתה שומע דיונים על כספים קואליציוניים ורואה שרים שלא עושים דבר לטובת המאבק. מתחילים לשמוע אותם מדברים בתקשורת אחרי שהם ברחו מתקשורת כבר תקופה. אין תחושה שמעבר למשרד הביטחון ומספר משרדים מצומצם וקבינט המלחמה, אתה לא מרגיש שהממשלה נמצאת במלחמה, היא פשוט לא שם. אני חושב שאנחנו נמצאים במצב רע מאוד גם עכשיו, למרות שעבר חודש וחצי מאז פתיחת המלחמה הזו". 

על ההחלטה של מפלגתו שלא להיכנס לממשלת החירום אמר: "היה נכון לשנות את מבנה הממשלה, אם הוא היה משתנה היינו בפנים והיינו גם לוקחים אחריות על דברים", הדגיש ח"כ סגלוביץ. "מרגע שאנחנו לא שם אנחנו לא אופוזיציה למדינה, אנחנו כן נמצאים בכל מקום. 

"אחד מהדברים שחובתי לעשות הוא לעמוד, גם אם לא שומעים את קולי עד הסוף, לדוגמה במה שקורה בכיתות הכוננות ועם רשיונות הנשק. מה שקורה בהקשרים האלה, שמתגאים בזה שמחלקים נשק לאזרחים והסלוגן המטורף 'ישראל מתחמשת', זה מעיד יותר מכל על אוזלת ידה של הממשלה. אתה רואה שר לביטחון לאומי שמחלק נשק לאזרחים, זה מסע בחירות מופרע לחלוטין. ראש הממשלה והשרים לא עוצרים את העניין".