רעייתו של של ראש הממשלה שרה נתניהו, שיגרה היום (רביעי) מכתב לרעיית נשיא ארצות הברית ג'יל ביידן. במכתב, ביקשה ממנה נתניהו לפעול למען שחרור החטופים שמוחזקים ע"י ארגון הטרור חמאס. 

"מהדהד את הביטויים של הנאצים": ביידן במתקפה חסר תקדים על טראמפ
מירי רגב בביקורת קשה נגד בנימין נתניהו: "דלק לחמאס"

״אני כותבת לך לא רק כאשתו של ביבי אלא בראש ובראשונה כאמא״, כתבה והוסיפה: ״כבר למעלה מחודש ש-32 ילדים מוחזקים כחטופים בעזה, שנקרעו באכזריות מהוריהם ומביתם. הילדים הללו בוודאי סובלים מטראומה קשה לא רק בגלל חטיפתם, אלא לאחר שהם היו עדים לרצח האכזרי של הורים ואחים באותו יום מחריד באוקטובר״.

כמו כן, התייחסה לדיווחים השונים על ישראלית שילדה בשבי החמאס: ״אחת הנשים נחטפה על ידי חמאס כשהייתה בהריון. היא ילדה את תינוקה בשבי חמאס. את יכולה רק לדמיין, כמוני, מה עובר על אישה במצב רגיש של לידה כשהיא מוחזקת על ידי הרוצחים האלה. חמאס מחזיק בתינוק בן כמה ימים בלבד! אחד החטופים הוא רק בן עשרה חודשים. תינוק. הוא הפך לחטוף עוד לפני שלמד ללכת או לדבר״.

''כותבת לך כאמא''. המכתב של שרה נתניהו לג'יל ביידן (צילום: ללא קרדיט)
''כותבת לך כאמא''. המכתב של שרה נתניהו לג'יל ביידן (צילום: ללא קרדיט)

היא קראה לביקור של הצלב האדום את החטופים הישראלים: ״עלינו לקרוא לשחרורם המיידי וללא תנאי. עלינו לדרוש מהצלב האדום לבקר את החטופים. הם עדיין לא עשו זאת. הסיוט הזה שהתחיל לפני יותר מחודש חייב להסתיים. הילדים והמבוגרים האלה צריכים את עזרתנו״.