חבר הכנסת צבי סוכות ("הציונות הדתית") הגיע היום (שישי) לצעדת משפחות החטופים כדי לצעוד יחד עם המשפחות לבקשת מטה המשפחות. פעילי מחאה שהיו במקום תקפו את חבר הכנסת לטענתו, עד שלדבריו כוח משטרה הגיע למקום וחילץ אותו לרכבו.

כוחות איסוף מזהים עמדות תצפית של מחבלי חמאס - ומחסלים אותם | צפו בתיעוד
"צודק היום וגם מחר": אריאל זילבר שר "כהנא צדק" עם חיילי מילואים

ח"כ סוכות אמר בהצהרה שמסר לאחר התקרית: "הגעתי לכאן כדי לשוחח עם משפחות החטופים, לשמוע את הכאב ולהזדהות עם הצער. לצערי, פעילי מחאה תקפו אותי באלימות ולא נתנו לי ללכת עד שמשטרה חילצה אותי מהאזור. דווקא בזמן מלחמה בו אנו בחרנו בדרך של אחדות, לצערנו אחרים בחרו להמשיך בפילוג ובשנאה".

"נמשיך בדרך האחדות ונפעל לשחרור החטופים בכל הכוח. יש לדרוך על הצוואר של סינוואר ולכתוש את חמאס ללא הפסקה. משא ומתן עם השטן הוא רק כשאין שום ברירה אחרת", הוסיף.

גם שר התרבות והספורט חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) הגיע לצעדת החטופים, והתקבל בקריאות בושה. "ידעתי שיצעקו את מה שצעקו, שלא יהיה לי קל לבוא לפה ואספוג צעקות אבל זה לא משנה. נעשה הכל כדי להשיב את כולם הביתה. שיטת הסלמי שמציעים לנו היא לא השיטה הנכונה. צריך לגלות אורך רוח וחוזקה כי לצערנו חמאס לא מבין כלום מלבד כוח", מסר זוהר.

בתגובה השיב לו איש הטלוויזיה חן אביגדורי, שאשתו ובתו חטופות: "מי שכשל ב-7 באוקטובר זה אתם שיושבים על הכיסאות. חייבים להחזיר אותם עכשיו, לא בסלמי. לא התחמקויות, לא מריחת זמן ולא לבקש מאיתנו אורך רוח".