יממה לאחר העימות הסוער בדיון הוועדה לביטחון לאומי בחוק עונש מוות למחבלים, אותו דרשו נציגי משפחות החטופים לעצור ולא לקיים כל עוד החטופים לא שוחררו משבי חמאס, חושף נציג המשפחות חן אביגדורי, איש הטלוויזיה שאשתו ובתו נחטפו לעזה, מה אמר לו חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית), שלא צוטט בתקשורת.

במקרה של הפסקת אש: כך ימי ההפוגה בלחימה צפויים להשפיע על הכוחות בשטח
תיעוד מצמרר: ברחו מפסטיבל נובה - והמחבלים ארבו להם במקום המסתור | צפו

בציוץ שהעלה לרשת X (טוויטר) כתב אביגדורי: "עוד קצת על המפגש שלי עם חבר הכנסת אלמוג כהן. מה שלא צוטט בתקשורת זה המשפט הבא שלו: 'בשעה שאת חברים שלי הרגו באופקים אתם הייתם בקונצרטים של שלום'".

בהמשך הוסיף: "אני אמנם טיפוס של שלום, אבל קונצרטים פחות. מי שהיה במסיבה הם ישראלים. מכל הגוונים. אבל אבו פנקייק בשלו: שיסוע ואובססיית מוות".

כזכור, במהלך הדיון זעם חבר הכנסת כהן ואמר לאביגדורי: "אין לכם מנדט על הכאב. יש לי מלא חברים שנהרגו ושנחטפו". אביגדורי השיב לבן גביר, שהתעקש לקיים את הדיון, ולכהן: "הדם על הידיים שלך בן גביר, רוצה ממך התחייבות, שאם יקרה להם משהו אתה מתפטר".

גיל דיקמן, שקרובות משפחתו נחטפו לעזה, בדיון על חוק עונש מוות למחבלים בכנסת. קרדיט: דוברות הכנסת (צילום :דוברות הכנסת)
חה"כ אלמוג כהן השיב עם צילום מסך של ציוץ מהעבר של חן אביגדורי שהעלה תמונה של ילדה מתנחלת המחזיקה שלט 'מוות למחבלים' וכתב עליה "מה ההבדל בין הילדה החמודה פה לההיא מרשימת שינדלר שצרחה: goodbye Jews".

חה"כ כהן הוסיף: "כשאתה אומר ישראלים אתה מתכוון גם לילדות האלה?! כי זה נראה לי נכנס בקטגוריה של שיסוע ואובססיית מוות. למרות שאתה טיפוס של שלום. אגב אזכיר לך שוב: לא הרגנו ״מספיק ערבים״ הם הרגו אותנו. והרגו המון. בברכה: אבו פנקייק".

ציום מסך טוויטר חן אביגדורי (צילום: צילום מסך)
ציום מסך טוויטר חן אביגדורי (צילום: צילום מסך)