סדקים בקואליציה בצל המלחמה? חבר הכנסת אוהד טל (הציונות הדתית) עורר היום (שלישי) סערה לאחר שטען בריאיון בערוץ הכנסת, כי אופציית ההתפטרות מהממשלה, נמצאת על השולחן. את הדברים אמר, כחלק מהביקורת של מפלגתו על עסקת החזרת החטופים המסתמנת. 

לאחר החיסול הדרמטי: האם השתנתה המשוואה מול החיזבאללה?
פעימות של ארבעה ימים, עד 80 חטופים ישוחררו: כך תיראה עסקת החטופים

"יכול להיות שנתפטר מהממשלה, אנחנו דנים גם באפשרות הזו", ציין והוסיף: "יחי סינוואר מסתכל עכשיו על השידור הזה ועל אחרים, הוא מנסה לראות איך הוא יכול לפלג אותנו ולפצל בינינו, ואנחנו צריכים לפעול באחריות, כי את התענוג הזה אנחנו לא צריכים לתת לו".

הוא המשיך את דבריו, ואמר כי "בוודאי ששום אופציה לא יורדת כרגע מהשולחן, אנחנו צריכים לשקול את הדברים בכובד ראש, לראות מה ישרת את המדינה. צריכים לראות מה ישרת את המטרה העליונה, והיא ניצחון במלחמה ולא שום דבר לא מעבר לזה".

עם זאת, בסביבתו של יו"ר המפלגה ושר האוצר בצלאל סמוטריץ', מסרו כי זה לא הכיוון, ושהתפטרות מהממשלה אינה נמצאת על הפרק. מוקדם יותר, נמסר מטעם המפלגה בתגובה להתגבשות העסקה: "ככל שהפרסומים לגבי עסקת החטופים שתובא לממשלה היום נכונים, העסקה המוצעת רעה ואסור להסכים לה. רעה לביטחון ישראל, רעה לחטופים ורעה לחיילי צה"ל. אנחנו רוצים לראות את כל החטופים בבית בריאים ושלמים וליבנו עם משפחותיהם. ודווקא בגלל זה מדובר בעסקה שאסור להסכים לה".