עימות חריג נרשם היום (רביעי) בין חברת הכנסת הכנסת מירב בן ארי לאם השכולה ניצה שמואלי. העימות נרשם בוועדת הבריאות, בה משמשת בן ארי כממלאת מקום היו"ר. שמואלי הגיעה לדיון, במסגרת בקשתה להעביר את חוק שימוש בזרע של נפטר, לבנה בראל חדריה ז"ל. 

נציג המשפחות לבן גביר: "הדם על ידיך"; אלמוג כהן: "אין לכם מנדט על הכאב"
כך תתבצע העסקה | ישראל לא תודיע הערב למשפחות החטופים שחמאס יעביר

תחילה, היא פנתה לבן ארי ואמרה כי "אני מבקשת ממך, הורה שכול שרוצה להביע את דעתו, הוא יביע את דעתו אם תרצי ואם לא, אם יהיה לך נעים ואם לא. בשבוע שעבר לא נכחתי כאן פיזית, ראיתי בשידור ישיר והתביישתי".

בשלב זה, תקפה אותה בן ארי: "את משקרת. למה באת לפה? בשביל מה? את רצינית? אני לא שואלת אותך מה לעשות. את לא תגידי לי מה לעשות. אל תפריעי". 

בן ארי הגיבה לאחר התקרית: "אני מקדמת את חוק שימוש בזרע של נפטר. זו משימת חיי. החוק מאוד אמוציונלי ומוציא הרבה רגשות והתפרצויות. האירוע המדובר הסתיים תוך דקה ולאחמ״כ התקיים דיון רציני וענייני בחוק. אם מישהו נפגע מדבריי ובמיוחד ניצה שמואלי אני מתנצלת".

"בלהט הדיון אמרתי לניצה שמואלי כי היא משקרת, זה היה ביטוי לא ראוי, לא מתאים ואני מתנצלת. גם אם לא צדקה בדבריה (לגבי אירוע שקרה בדיון הקודם) הייתי צריכה לומר לה שהיא פשוט לא מדייקת בעובדות. בתגובה לכך החל כאן מירוץ קללות מטורף של אנשים שלא ראו את הדיון. בסוף זהו חוק חשוב, מלא אמוציות אך גם מלא בעיות, אבל הבטחתי למשפחות השכולות שאעשה הכל עבורם וכך היה לאורך כל שאר הדיון שהיה דיון טוב, יעיל וראוי. מיד לאחר מכן גם אמרתי לניצה שמעמדה הוא לא כמו שלי כי היא אם שכולה. חבל לי שזה מה שיצא מהדיון החשוב הזה כי באמת התקדמנו עם החוק למען המשפחות השכולות כולן אבל אני לוקחת אחריות על כל דבר שנאמר בו ומתנצלת", הוסיפה בן ארי.