מדינה שלמה התרגשה הלילה (בין שבת לראשון) לנוכח חזרתם של 13 החטופים כחלק מהפעימה השנייה של עסקת החטופים, אך למרבה הצער חלק מהם נאלצו להיפרד מבני משפחה שנותרו בשבי חמאס. 

מדינה שלמה חיכתה לכם: הפנים והשמות של החטופים ששוחררו  
לאחר שחשב כי נרצחה: אמילי הנד בת ה-9 שוחררה והתאחדה עם אביה

עדי שהם בת ה-34, בנה נוה בן ה-8 ובתה יהל בת ה-3 ממעלה צביה, שבו ארצה לאחר 50 יום בשבי חמאס, ונאלצו להיפרד בינתיים מאב המשפחה טל שוהם בן ה-38. 

מיה רגב בת ה-21 מהרצליה, שנחטפה מהמסיבה ברעים, אושפזה בבית החולים סורוקה לאחר שהוחזרה הלילה במצב מורכב לארץ, בעוד שאחיה איתי בן ה-18, ששהה איתה במסיבה, נשאר בשבי חמאס. מירית רגב, אמה של מיה, מסרה הערב: "אני מתרגשת ושמחה שמיה בדרך אלינו. עם זאת, הלב שלי חצוי כי הבן שלי איתי עדיין בעזה בשבי החמאס. אני הולכת לחבק את מיה חזק חזק, לא נעצור עד שאיתי וכל החטופים יחזרו הביתה".

מיה רגב (צילום: מטה משפחות החטופים והנעדרים)
מיה רגב (צילום: מטה משפחות החטופים והנעדרים)

באופן דומה, גם בני משפחת אור מקיבוץ בארי, נועם בן ה-17 ועלמה בת ה-14 שאמם יונת נרצחה בטבח, חזרו בפעימה השנייה של שחרור החטופים, בעוד שאביהם דרור ובן דודם ליאם בן ה-18 נותרו מאחור.

בנות משפחת ויס, שירי ויס בת ה-53 ובתה נגה בת ה-18, נחטפו גם הן מביתן בקיבוץ בארי ושבו הלילה לישראל. אב המשפחה אילן, שהיה חבר בכיתת הכוננות, נעדר מאז המתקפה.

גם הילה רותם שושני בת ה-13, שנחטפה מקיבוץ בארי, חזרה לישראל, אך נאלצה להיפרד מאמה רעיה בת ה-54 שלא הוחזרה על ידי חמאס הלילה. מדובר בהפרת ההסכם על ידי חמאס, שהתחייב לא להפריד בין אמהות לילדיהן.