חבר הכנסת ניסים ואטורי עורר היום (שלישי) סערה ברשת החברתית, לאחר שסיפק אמירה שעורייתית בנוגע לדיווחים לפיהם צופים במנהרות חמאס בערוצי החדשות הישראלים. "לא התפלאתי כששמעתי שהמחבלים במנהרות צופים בחדשות 12", כתב. 

הסיפור המרגש על הברכה לאוהד הקטן שהצליחה להגיע אליו עד השבי
הותר לפרסום: חמאס מחזיק בגופותיהם של שלושה חללים שנחטפו בשבת השחורה

לאחר זמן קצר, החליט ואטורי למחוק את הציוץ. בחדשות 12 הודיעו כי בכוונתם להגיש תלונה במשטרת ישראל על עבירת הסתה וכן תלונה לועדת האתיקה של הכנסת נגד ח"כ ואטורי.

אתמול, עורר סערה אחרת, כאשר פנה לאילון מאסק במהלך ביקורו בכנסת. כשזיהה אותו בכנסת, ניגש אליו ואטורי לחץ את ידו ושאל אותו מדוע נחסם ברשת החברתית "X" (בעבר טוויטר). 

לפי הנוכחים שם, היועץ של מאסק מיהר ללחוש לו: "זה מי שאמר לשרוף את עזה". כזכור, בשבוע שעבר חבר הכנסת ואטורי פרסם פוסט בחשבון הטוויטר שלו בו קרא "לשרוף את עזה עכשיו, לא פחות". הפוסט נמחק במהירות בטענה שהפר את הכללים, וחשבונו נחסם.

מאסק השתתף בסיור בעוטף עזה, כשבמהלכו, הגיעו לבית משפחתו של אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב, שנרצח בבוקר שבעה באוקטובר בחילופי אש עם מחבלי חמאס. בהמשך הגיעו לבית משפחת איתמרי, ושמע את סיפורם של לילי ורם איתמרי שנרצחו בטבח. לסיום, עברו ראש הממשלה ואילון מאסק לשכונת הצעירים בקיבוץ, שספגה את מירב האש בזוועות השבת השחורה.