סוף ליריבות? יו"ר ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי, ויו"ר ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, חברים קרובים לשעבר שהפכו לאויבים מושבעים ויריבים פוליטיים, צולמו אמש במליאת הכנסת כשהם מחייכים אחד לשני. דרעי התייחס הבוקר (שני) לתמונה בתוכניתם של קאהן וחכם ב'קול חי', והפתיע כאשר החמיא לליברמן.

במקום בו הגיהינום הופך לגן עדן מבינים: אי אפשר לנצח אותנו | בן כספית
האם הלחימה בעזה תיעצר? "החטופים שחזרו אמרו שהלחץ הצבאי סיכן אותם"

"בשעת מלחמה צריכים לשכוח את כל מה שהיה ולעשות הכל כדי לנצח את אויבינו", אמר דרעי, והחמיא לליברמן: "אי אפשר לזלזל בניסיון שלו, הוא בחור חכם, ותיק, היה בהרבה קבינטים ויש לו ניסיון רב".

עוד הוסיף, כי "האויבים שלנו היו משוכנעים שאנחנו מפורקים והם יכולים לחסל אותנו. האחדות היא הנכס הכי גדול שלנו".

לאחר שפרסם אתמול טור דעה ב"מעריב" שכותרתו היא "שמישהו יראה לי איפה מסתתרים חפים מפשע ברצועת עזה", בסביבת ליברמן סיפרו כי בימים האחרונים, וביתר שאת אחרי אותו טור, חבר הכנסת סופג מאות איומים קשים על חייו מתומכי חמאס מרחבי העולם הערבי ומעזה.

במסרים שקיבל ליברמן ברשתות החברתיות נכתב בין היתר: ״תתכונן זמנך קרוב, ״אתה תמות בקרוב״, ״יהרגו אותך ברגע שתצא מהחדר״, ״הגיהינום מחכה לך״, ״נרדוף אותך ואת משפחתך״, ״זוכר את אריאל שרון? אתה הבא בתור״. ברשתות החברתיות של חבר הכנסת התקבלו עוד מאות הודעות דומות. בעקבות האיומים הרבים על חייו הוגשה תלונה לקצין הכנסת ותוגש גם תלונה למשטרה.

בנימין נתניהו על המלחמה בדרום (צילום: ערוץ הכנסת)