ח"כ מהליכוד ומרכז הקואליציה בוועדת הכספים, אליהו רביבו, התראיין הבוקר (שני) לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM ומתח ביקורת על היעדרותו של ניר ברקת, שר הכלכלה וחבר הליכוד, מההצבעה בכנסת על התקציב: "אם הייתי ראש ממשלה הייתי כבר מסיק מסקנות לגביו ולא מחכה".

"אלה הם שיקוליו. לצערי השר ברקת ביותר ויותר נושאים לא רואה עין בעין עם הממשלה משיקוליו שלו", משיב רביבו, "באיזה שהוא שלב הוא יצטרך להעמיד את זה למבחן הציבור הליכודי והכללי ולהסביר מה הן הסיבות האמיתיות".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אתה מתנסח בזהירות, אבל אם אני מבין מדבריך, הוא לא יוכל להמשיך בתפקידו אם ימשיך לא לראות עין בעין.
"אני לא ראש הממשלה. אם הייתי ראש הממשלה, אין ספק שהייתי מסיק מסקנות, ולא הייתי מחכה, הייתי כבר מסיק אותן".

מפטר אותו?
"אני לא ראש ממשלה".

"זה לא זמן שמישהו יכול להרשות לעצמו להתפנות לעסוק בשיקולים פוליטיים", אומר רביבו בתשובה לשאלה האם אולי ברקת רואה מה הולך לקרות בליכוד אחרי הלחימה, "אם יש מי שעושה את זה הוא יצטרך לקחת בחשבון שהציבור בכלל ובפרט הליכודי הוא שועל קרבות ולא פראייר. הוא יודע לראות גם את מה שלא אומרים ותנודות התנהגותיות. הציבור יביא את זה בחשבון בבוא העת". 

"בסוף פנינו אל תקציב 2024 שחייב לעבור חקיקה מן היסוד", אומר ח"כ רביבו, "על כך אני לא אתפשר. הבהרתי את זה כבר לפני חודש וחצי".

נזכיר כי לפני כשבוע ברקת איים להצביע כנגד התקציב וזומן לשיחה עם נתניהו, זאת לאחר שאמר כי "תקציב משרד הכלכלה כפי שהוא כעת לא נותן מענה מספק לעסקים בדרום ובצפון".