ביממות האחרונות פורסמו תמונות של מחבלים ללא בגדים שמסגירים עצמם בעזה, כאשר בתיעוד משם נשמעת כריזה מתוך טנק לעבר אחד המחבלים, וקריאות לנוע לאט ולהניח את רובה הקלצ'ניקוב שבידיו. צחי הנגבי, ראש המל"ל, התראיין היום (ראשון) ברשת ב' והתייחס לדברים.

ימים לפני הטבח: הממשלה אישרה העברת כסף לחמאס | דיווח
הקבינט החברתי-כלכלי הצביע נגד הכנסת פועלים פלסטינים

"לא יהיו יותר תמונות של מחבלים ללא בגדים, זה לא משרת אף אחד", טען הנגבי כנגד התיעודים. עוד הוסיף: "בימים האחרונים רואים כניעה של עשרות מחבלים ביום ששמים את הנשק בצד ונלקחים בשבי ללא קרב. זה מלמד על שחיקה שלהם והבנתם שהם לא צריכים למות בשביל מופרעות של מנהיג בבונקר", כשהוא מתכוון למנהיג חמאס, יחיא סינוואר. 

מחבלי חמאס נכנעים בג'באליא (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
מחבלי חמאס נכנעים בג'באליא (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

כזכור, בשבוע שעבר איש ראש הממשלה בנימין נתניהו את הדיווחים לפיהם כוחות צה"ל מכתרים את ביתו של מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר, בעיר חאן יונס שבדרום הרצועה. יצוין כי חרף כיתור הבית, סינוואר מתחבא לפי כל ההערכות ברשת המנהרות הענפה של חמאס.

התמונה והסרטון בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]