לפני ארבעה ימים שכל יצחק בונצל את בנו, עמית ז"ל, שהיה לוחם וסמל מחלקה בסיירת צנחנים ונפל בגיל 22 בקרב במרכז רצועת עזה. היום (ראשון) יצחק שוחח עם בגל"צ עם עידן קוולר, ומהר מאוד השיחה הגיעה לטונים צורמים.

יצחק אמר במהלך השיחה: "אני רוצה להגיד דבר אחד ברשותך למען עם ישראל. אני מבקש מהעם - כבו את הטלוויזיות, אל תתנו לרעה להיכנס לאוזניים, הם יושבים באולפנים, דגל ישראל על השולחנות, אתה שומע אותי, בזמן מלחמה? מביאים לנו לאולפנים פרשנים מלפני 200 שנים, ההוא מאכזב שלא מינו אותו לאלוף, הם לא יודעים כלום, אנחנו לא מטומטמים. הם יושבים שם, לא מכירים את התכניות, את מה שקורה, מטשטשים רעל, מעלים את מחיר השבויים בלי לשים לב".

"ואתם יושבים באולפנים ובתחנות הרדיו, אני לא ראיתי תכנית אחת שנפתחה בתפילה למען שלום המדינה, אתה יודע מה, שלא יגידו הדתה, הדתיים וכו', תביאו מצדי תפילה של איזה משורר מגרמניה מ-1802. לכן שאלת אותי איך ממשיכים הלאה? אנחנו העם, ננצח אתכם, התקשורת, נכבה את הטלוויזיה", הוסיף.

קוולר לא נשאר חיבי והשיב: "עו"ד יצחק בונצל, אני כאן עוצר אותך, מכיוון שאני נותן לך, אבל אתה לא מפסיק. אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי, אתה קורא לי מראיין הגון וקורא לכבות את כלי התקשורת שאני עובד בו. הנה נגמר, אני לא יכול לשאת את זה. אני משתתף בצערך העמוק, אבל לא יכול לשאת את זה. חברות וחברים, גם אני לא צופה בטלוויזיה כי קשה לי, גם אני לא יכול לשאת את המוות שמקיף אותנו, את השכול, קשה לי ונשבר לי, אבל צוותים של אנשים שעושים עבודה כדי להביא את המידע, מצויים בשטח תחת אש כדי להביא את התמונות, הקולות, כשדגל ישראל מצוי בצד המסכים".

"ראש הממשלה טלפון לאדון בוניצל הנכבד, אבל לא טלפן להמון משפחות אחרון, לכן במשך 10 הדקות האחרונות אנחנו מאפשרים את הדברים, אבל באיזה שהוא שלב יש גבול", הוסיף.