השר לשעבר חיים רמון התארח בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 והתייחס בין היתר למלחמה בעזה, ולהשתלטות ארגון הטרור חמאס על רצועת עזה. 

רמון אמר: "הגיהנום היה קודם, ואחרי אוסלו היה שקט, ואחרי ההתנתקות הייתה תקופה שקטה ואז הגענו לעופרת יצוקה. בעופרת יצקוה נהרגו, כל הרוג עולם ומלואו עשרה חיילים, והיינו קרובים לגמור אותם, ואז הגיע ביבי. ביבי אמר שחייבים למוטט את החמאס, 100 אחוז, וככה הוא ניצח את הבחירות ומאז, ונניח שהייתה התנתקות הוא יצר קונספציה, אידיאולוגיה, שהחמאס זה נכס והרשות היא נטל".

"כל השנים האלה האכילו את המפלצת, הוא אמר ב-2014 בנאום באו"ם שחמאס זה דאעש ואחרי זה נתן לה כסף ודאג לה להכנסה של מאות אלפי טון של ציוד בנייה שבנה את התעלות והמנהרות. הוא יצר את המפלצת וזה לא יעזור לכם, אתם בכוונת תחילה האכלתם את המפלצת כי חשבתם שזה טוב שיהיה חמאס ולא רשות, אתם עשיתם את זה", הוסיף.

עוד אמר רמון: "אז גם אם הייתה טעות, מאז אתם באתם, האכלתם אותה עשיתם את זה, ולכן אידיאולוגית חשבתם שחמאס זה טוב. ידעתם שזה דאעש, אמרתם שזה טוב התגאיתם בכך. כל הסבבים התחילו, לא ביוזמת נתניהו, אלה ביוזמת חמאס ונתניהו כל הזמן רצה הפסקת אש. ואני בא ואומר, עכשיו לא היה חמאס ברמה הזאת. איך הוא נולד. איך קרה. הוא היה ב-2009 אולי 10 אחוז ממה שהיום, בכל התקופה של ביבי הוא צמח, איך הוא צמח, מזה שממשלת ישראל בהנהגת נתניהו החליטה שהחמאס הוא דבר חיובי. טיפחתם את השטן, האכלתם אותו".