חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) הוצאה היום (שלישי) מהדיון בוועדת הכספים על ידי יו"ר הוועדה משה גפני לאחר שהשניים התעמתו. הצעקות בדיון החלו סביב אולפן השידור החדש שהשיק השבוע מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה. בסרטון התדמית שקידם את שידורי האולפן החדש, היה מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי.

הקו של נתניהו ליום שאחרי? "גם בן גוריון נכנע לארה"ב, אני לא"
עימותים בין משפחות החטופים? "שאלו אותי אם יותם מת, כי הוא לא הופיע בפוסטר"

חברי הכנסת מטעם האופוזיציה זעמו על הקדשת כספי מדינה למימון האולפן החדש. בתגובה ציין חבר הכנסת יצחק פינדרוס (יהדות התורה) כי "תקציב תאגיד השידור הציבורי הוא מיליארד שקלים", ועורר סערה.

"אתה לא מתבייש כל פעם לאיים? חתיכת בריון", קראה לזימי. "כל פעם שנגיד משהו יאיימו על התקציב של שירותים ציבוריים?", תהתה, וציינה את דברי שר האוצר שאיים מוקדם יותר החודש לקצץ בתקציבי תיאטראות וגופי תרבות אם ילחצו עליו לקצץ בכספים קואליציוניים. "זו בריונות, זה להלך איימים", הוסיפה לזימי. "מנכ"ל ראש הממשלה מקים לעצמו אולפן אז התאגיד בסימן שאלה".

"אם אתה לא מבין את ההבדל בין תקשורת חופשית ובין תקשורת מגויסת לך תעשה שיעורי בית", אמר חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) לפינדרוס, "למד מוויקטור אורבן, ראש הממשלה שלנו". לדברי פקידי האוצר, אולפן השידורים החדש במשרד ראש הממשלה מתוקצב ב-200 אלף שקלים בחודש. התקציב יכסה גם צוותי שידור וניידת שידור.