במהלך הדיון על התקציב בכנסת שהיה היום (רביעי), חברת הכנסת מיכל שיר (יש עתיד) עוררה סערה גדולה לאחר שתקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו וקראה לו "סייען של החמאס". האחרונה התנצלה, אולם חברת סיעתו של נתניהו, טלי גוטליב, לא נשארה חייבת למתקפה של שיר.

"מטריף את האמריקאים": מה הביא לבקשה החריגה של ביידן מנתניהו?
סער מבהיר: האם יפרק את ממשלת החירום טרם סיום הלחימה?

"מיכל שיר היא בובה על חוט שמטנפת את הפה שלה, רק כי היא מקבלת הוראה מראש המפלגה שלה", זעמה גוטליב, "אם היא לא תעשה מה שאומרים לה, היא לא תהיה בכנסת הבאה".

"עכשיו ברצינות, חברת כנסת בישראל, אומרת בזמן מלחמה שראש הממשלה הוא סייען של החמאס. מי שאומר דבר כזה לא יכול להיות חבר כנסת בישראל", הוסיפה, "תמיד את צורחת ומאבדת עשתונות כשהאולם ריק לגמרי. אני מקווה שיאיר לפיד יבחר אנשים למפלגה שלו שיש להם גם שכל והם לא קופים".

צפו:

גם חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) תקפה את מיכל שיר: "למי הועילה העובדה שחברת כנסת בישראל טענה שראש ממשלת ישראל הוא בעצם סייען של האויב בזמן מלחמה קיומית עקובה מדם? לחמאס. לחיזבאללה. לאיראן. יש עוד הרבה לומר על הנאום המסוכן הזה, אבל ביום בו אנחנו מתבשרים על עשרה חללים גיבורי ישראל, אני מעדיפה להחריש".

לאחר הסערה העצומה שעוררה בעקבות המתקפה על ראש הממשלה, חברת הכנסת שיר טעיתי התנצלה וחזרה בה: "טעיתי כשקראתי לביבי סייען חמאס ועל כך אני מצטערת עמוקות. התכוונתי להגיד שלאחר ששחרר את סינוואר ומימן אותו במיליארדי דולרים במזוודות, תמך באוסלו, נסוג מחברון, וניסה לרסק את החברה הישראלית, מה שהביא עלינו את האסון הגדול בתולדותינו - נתניהו הוא משת"פ של חמאס. לא סייען".

לאחר מכן, הגיבה לח"כ גוטליב ואמרה: "טלי, שתי כוס מים קרים, תרגעי ותבקשי סליחה מעם ישראל על האסון שאת וחברייך הבאתם ועל השוד שברגעים אלו אתם מנסים לעשות מכספי המשרתים והנושאים בנטל. אין יום שבו תהיו מוכנים לשאת באחריות או להתנצל. עבורכם זה אף פעם לא הזמן. ואגב, יש מצב שהמליאה אצלך ריקה?".

שיר אמרה: "ככה תיזכר לדיראון עולם בנימין בן ציון וצילה נתניהו, סייען החמאס, ומחריב ישראל הדמוקרטית. מחבק רבי מרצחים, אבל זה מי שאתה. אתה צבוע (מצביעה על השיער) אלא גם בדרך חייך.. אתה חושב שבאיזשהו תסריט אחרי שהבאת עלינו שואה מישהו בליכוד או בעם ישראל יאפשר לך להגיע לתקומה?".

עוד הגיבה שיר, תוך שהיא עוקצת: "טעיתי כשקראתי לביבי סייען חמאס ועל כך אני מצטערת עמוקות. התכוונתי להגיד שלאחר ששחרר את סינוואר ומימן אותו במיליארדי דולרים במזוודות, תמך באוסלו, נסוג מחברון, וניסה לרסק את החברה הישראלית, מה שהביא עלינו את האסון הגדול בתולדותינו - נתניהו הוא משת"פ של חמאס, לא סייען".