סקר שפורסם הערב (שני) בחדשות 12, מתייחס לאפשרות של כניסתם של מספר דמויות חדשות/ישנות למערכת בחירות אפשרית. הסקר בחן הקמת מפלגה בראשות ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, כמו גם מפלגה בראשות ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, ורשימה משותפת של העבודה ומרצ בראשות יאיר גולן. 

תשע שנים אחרי: בצה"ל סגרו חשבון עם סמל החמאס בסג'עייה | צפו
"לא הכיסא הפרטי שלך": טלי גוטליב במתקפה על יולי אדלשטיין

בתרחיש כזה על פי הסקר, זוכה המחנה הממלכתי ל-23 מנדטים, כשהליכוד עומדת על 15 בלבד. מפלגה בראשות בנט זוכה ל-13 מנדטים, ש"ס - 11, יש עתיד - 10 ורשימה בראשות יאיר גולן -9. 

לוחמי יחידת דובדבן בחאן יונס (צילום :דובר צה"ל)

מפלגה בראשות ראש המוסד לשעבר תזכה ל-9 מנדטים, יהדות התורה - 7, עוצמה יהודית - 7 וישראל ביתנו עם 6 מנדטים. חד"ש-תע"ל - 5 ורע"מ גם כן זכתה בסקר לחמישה מנדטים. 

בתשובה על השאלה, אילו היו מתקיימות היום בחירות חדשות לכנסת, למי הייתם מצביעים? - התשובות היו: המחנה הממלכתי 37 מנדטים, הליכוד 18, יש עתיד 15, ש”ס 11, ישראל ביתנו 9, עוצמה יהודית 8,  יהדות התורה 7,  חד”ש־תע”ל 5, מרצ 5 , רע"ם 5. הציונות הדתית נשארת מתחת לאחוז החסימה, כמו גם בל”ד והעבודה ממשיכות להיות מתחת לאחוז החסימה. 

גושים
קואליציה 44
אופוזיציה 71
חד"ש-תע"ל 5

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, קיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו 32%, מול לפיד עם 28%. לעומת זאת, מול גנץ זוכה נתניהו ל-27% בלבד, כשיו"ר המחנה הממלכתי מחזיק ב-45 מנדטים. במקרה של התמודדות אפשרית של בנט, מקבל נתניהו 29% תמיכה, מול 33 של בנט.

כמו כן, 57% תומכים בהקדמת הבחירות, לעומת 43% שמתנגדים לכך. 54% הביעו התנגדות להחזרת השליטה ברצועה לידי הרשות הפלסטינית.