בפתח הדברים, שוחחו היום (שלישי) ינון מגל ובן כספית בתוכניתם הקבועה ברדיו 103FM, על מלאת שני עשורים לכנס הרצליה השלישי שבו הביע ראש הממשלה לשעבר, אריק שרון ז"ל, תמיכה ב"תוכנית מפת הדרכים". "הצלחה גדולה", טען ינון בשעט נפש. "להפחית את הטרור ולתת לאזרחי ישראל את מירב הביטחון". "מציע שנבנה מחדש את היישובים", הבהיר בן.

תוכנית מפת הדרכים הייתה תוכנית מדינית לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני שהציע הממשל האמריקאי. שלבי התוכנית כללו הכרה פלסטינית במדינת ישראל, הכרה ישראלית בזכות הפלסטינים להקמת מדינה עצמאית, ובתוך כך מאבק של הרשות הפלסטינית בטרור, והקפאת הבנייה בהתנחלויות.

בהמשך דבריו, התייחס מגל לדבריה של יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, שהודיעה על התפטרותה לפני כשבועיים, וכספית הבהיר: "אתמול זה היה אוסלו, עכשיו זו ההתנתקות, ועכשיו הם יעבירו את האשמה במחדל ובטבח למרב מיכאלי, שכזכור המקסימום שהצליחה להגיע אליו בימי שלטונה הוא שהיא אף פעם לא הייתה בשלטון ואף פעם לא קיבלה החלטות. היה סקר של 'חדשות 12', שנתניהו יורד, ליברמן בעלייה, והיחיד שעולה זה בן גביר. סמוטריץ' בחוץ. אם בנט ויוסי כהן מקימים מפלגות, נתניהו כבר ב־15 מנדטים". 

"אם אין ביבי, למה ביידן אומר שהוא צריך לשנות את הרכב הממשלה שלו?", סיים מגל בשאלה.