מפלגת הליכוד בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרה הערב (שלישי) הודעה בתגובה לציוץ של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מהציונות הדתית, כי מצער ששר האוצר בחר לצייץ דברים משוללי כל יסוד, לדברם. הם הבהירו כי "ראש הממשלה נתניהו כבר הנחה את המוסד לחסל את בכירי חמאס בכל מקום שהם", ואף הוסיפו עקיצה: "כפי שהנחה את שר האוצר לפתוח את הברזים ולדאוג שהכספים יגיעו לאזרחים, לעסקים, למפונים, לחיילים ולמילואימניקים".

סמוטריץ' בפנייה דרמטית לנתניהו בעניין הבחירות המקומיות: "לצערי עמדת הליכוד לא ברורה"
סמוטריץ' בביקורת על נתניהו וגלנט: "משהו הלך לאיבוד"

התגובה מגיעה לאחר ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' כתב בחשבון ה-X שלו כי "קבינט המלחמה צריך לשלוח את ראש המוסד לסכל את ראשי החמאס בכל מקום שהם ולא לדבר איתם ולנהל איתם מו"מ". זאת, הוא הוסיף צילום מסך לכתבה שפירסמה כי קבינט המלחמה אישר לראש המוסד לדון בשחרור "מחבלים איכותיים".

מהציונות הדתית נמסר בתגובה להודעת הליכוד כי "הברזים היחידים שרה"מ ניסה ללחוץ על שר האוצר לפתוח בכל מיני קומבינות הם אלה שנועדו להזרים כספים לרשות הפלשתינית, כדי שהיא תעביר אותם לחמאס בעזה", וסיימו את ההודעה: "טוב ששר האוצר עמד בפרץ והציב קו אדום".

בליכוד לעומתם, לא נשארו חייבים והודו להם: "מודים על תמיכתו של סמוטריץ' במדיניות שמוביל ראש הממשלה נתניהו ביום שאחרי חיסול החמאס - לא נחליף את חמאסטאן בפת״חסטאן".