דובר ש"ס, אשר מדינה, כתב השבוע בטור בביטאון המפלגה כי "אחרי המלחמה הציבור הישראלי מעוניין לראות הנהגה חדשה". לדבריו, הציבור מחפש הנהגה צעירה, נחושה ובעיקר פורצת דרך. "לא עוד ממה שהכרנו. זה הספיק לנו", הוא קרא.

גלנט הניח תוכנית תקיפה בלבנון, דרעי צעק על אנשי גנץ: "שיבוא ויחתום!" | הדרמה בקבינט נחשפת
במטרה למנוע את הפלת הממשלה: נתניהו פועל לקצר את מושב הכנסת? | דיווח

בטור שכתב, מדינה התייחס למצב הפוליטי של הליכוד ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו בסקרים האחרונים, המראים ירידה משמעותית בכוחם הפוליטי. "נתניהו מבין היטב את מצבו הלא מזהיר, אולם עוף החול הפוליטי לעולם לא אומר נואש. החזקה שלו היא היעדר אלטרנטיבה ראויה. ראש ממשלה בישראל הוא לא מכשיר חשמלי שזורקים כדי לקנות את הדגם החדש. הציבור כיום נחשף לכמות הסוגיות הביטחוניות המונחות על השולחן ומבין כי דרושה יד מנוסה ושקולה על ההגה".

נתניהו במסר לחמאס, צילום: עומר מירון / לע״מ

עם זאת, מדינה מבהיר כי האפשרות שנתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה עודנה כאן. "הרקורד של נתניהו בעמידה נחרצת מול ממשלים אמריקניים לעומתיים, כדוגמת אובמה", למשל, כעובדה ש"לא מזיקה לו". עוד הוא הוסיף: "בוודאי מול גנץ, לפיד ואחרים הנתפסים כעושה דברם בכניעה. ביום פקודה, שעדיין אינו נראה באופק, נתניהו יארוז את כל המסרים הללו לקמפיין מהודק בתקווה להשיב אליו את המוני המאוכזבים".

הבוקר (ראשון) הוא ביקש להבהיר את דבריו: "בניגוד מוחלט לפרסומים כאילו כתבתי בטורי שעמדת ש״ס היא החלפת נתניהו - זהו מצג מסולף וחוטא לאמת. מדובר בטור פרשנות פוליטי, (גם לקוראי ׳הדרך׳ מגיע), על דעתי, המציג את כלל העמדות הציבור, כאשר רוב הטור עסק דווקא בחוזקות של נתניהו כאדם שאין לו אלטרנטיבה ראויה, כזה שמציג עמדה ברורה בנושא שליטת הרש״פ בעזה, עם רקורד של עמידה נחרצת מול ממשלים אמריקניים. 

בימים קשים אלה, ש״ס כולה עסוקה בסיוע למלחמה ולמפונים, תומכת בראש הממשלה ובאחדות השורות ובוודאי שאינה עסוקה בשאלות פוליטיות".