בני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי ושר בקבינט המלחמה, נכח אתמול (ראשון) באירוע שנערך בביתו של איש העסקים איל וולדמן, שאיבד את בתו דניאל בטבח המסיבה ברעים. האירוע אורגן לכבוד נועה תשבי, במטרה להוקיר תודה על חלקה הרב בהסברה הישראלית.

מתקפה מימין על נתניהו: "תמיד נגד מה שטוב לעם ישראל"
"אם יש לו מידע כזה - שיתפטר": ח"כ בליכוד במתקפה חריפה על השר ברקת

תיעוד של גנץ מחבק את נועה תשבי ומחייך עורר ברשת ה-"X" ביקורות רבות. ינון מגל כתב: "מגניב בפנטהאוז של אייל ולדמן ("דם הנרצחים על ידיו של נתניהו") בקוקטייל של נועה תשבי עם כוס ויסקי ביד. בכיף. רק נזכיר שכשיריב לוין צחק בכנסת פתחו מהדורות שזה קורה 'כשנהרגים חיילים'".

משה פרימו, עיתונאי ופרשן ספורט, כתב: "תמונה נוראית בני גנץ. אני שאין לי קשר למלחמה לא חגגתי כלל מ 7 באוקטובר, איך אפשר? חילים נקברים כל יום ואתה בן אדם חסר מודעות ורגש. תתבייש". אל גל הביקורת הצטרף הכתב פוליטי מיכאל האוזר-טוב שצייץ: "לא ברור (בלשון המעטה) מה בני גנץ, חבר קבינט המלחמה, עושה בערב קוקטייל שכזה והאם אין לו דברים חשובים יותר לעשות מלהרים לנעה תישבי".

בתגובה לביקורת השיב העיתונאי יקי הפשטיין: "1. האם יש דאבל סטנדרט תקשורתי בהרבה דברים שקשורים לנתניהו ביחס לאחרים? ברור. 2. האם גנץ "חוגג" כשהוא הולך לערב כזה? לא. 3. נעה תשבי (על אף חיבתי רבת השנים אליה) לא על תקן "דוגמנית" או פנים יפות. היא אחת מלוחמות ההסברה הישראליות הכי חשובות היום".

גנץ זכה בנוסף גם לתמיכתה של איילת שקד, השרה וחברת הכנסת לשעבר שנכחה גם היא במקום. בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה, כתבה: "השתגעתם? אירוע הוקרת תודה, שמארח אב שכול מהמלחמה למסבירה שלנו מעבר לים, הופך לסיבה למריבה? מה מניע אתכם?".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>