חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה היום (שלישי) בחריפות את הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, לאחר שאמר בכנס פעילים בשבוע שעבר כי "ממלחמת חרבות ברזל לא תצא תמונת ניצחון אלא רק תמונת הפסד". גוטליב צייצה בחשבון ה-X שלה: "דן חלוץ מקומך בכלא לשנים ארוכות".

עוד כתבה חברת הכנסת גוטליב: "תעוזתך בעת מלחמה לומר שהפסדנו במלחמה ושייתכן שיישפך דם ברחובות, זו הסתה, תעמולה תבוסנית וסיוע לאויב בעת מלחמה. אתה גרוע מהאויבים שלי. לך תמכור מניות, לך תקנה מניות, העיקר תלך. חיילי ולוחמי צהל הגיבורים תודה לעוז רוחכם האדיר! בזכותכם ננצח בע״ה".

בכנס הפעילים שעסק במחאה, אמר בנוסף הרמטכ"ל שעבר כי תמונת הניצחון היחידה במלחמת חרבות ברזל תהיה הדחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. עוד אמר חלוץ כי יש להיערך למאבק קשה ומר, שלדבריו אף עלול להגיע לשפיכות דמים. בנוסף, תקף את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר וטען כי "הפלגנות של בן גביר כבר חמושות. אבל אנחנו לא יכולים להגים ידיים בגלל העובדות האלו, ואני אומר עוד פעם צריך לשדר את המסר הזה והנחישות הזו, כל אחד צריך לדבר עם עשרה אנשים ולהעביר להם את אותו המסר, והעשרה האלה יעבירו את המסר הלאה. אנחנו צריכים להיות ערוכים למערכה, אני לא קורא לזה מלחמה כי בתוך מדינה אנחנו לא רוצים לעשות מלחמות, אבל למערכה קצרה".