"הגענו למצב שהלחימה לא תיגמר, בטח לא בשנה הקרובה", כך אמר היום (שלישי) ח"כ ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד בראיון לערוץ הכנסת. נזכיר כי ואטורי הוא גם חבר בועדת חוץ וביטחון בכנסת.

סינוואר מסרב עדיין לעסקה אבל הוא שוכח שיש לישראל עוד נשק בשרוול
בכירי חמאס על הכוונת: סיכול ממוקד שלישי בתוך שעות ברצועת עזה

"מחבלים צריך להרוג תמיד", כך אמר ואטורי, והוסיף שאמר את דבריו גם בועדת חוץ וביטחון וגם בראיונות נוספים - עוד לפני ה-7 באוקטובר: "אני אמרתי, גם לפני וגם בחודש מאי, יש לי תאריכים מדויקים".

בעיקרי דבריו אמר כי "המלחמה הייתה צריכה להיות מול חמאס כמו שקרה עכשיו", והוסיף כי "למזלנו זה קרה משמיים, כן? עם כל הצער, וצער יש רב על ה-7 באוקטובר, אם לא הייתה קורית ההתקפה מדרום והיה משהו משולב - היינו בבעיה יותר קשה".

ניסים ואטורי בראיון (צילום: צילום מסך לפי סעיף 27א)
ניסים ואטורי בראיון (צילום: צילום מסך לפי סעיף 27א)

הוא סיים את דבריו ואמר, "לכן אסור לחשוב שיש איזה שיקול דעת מבחינת טרוריסט, להרים את זה להוריד את ההוא. אני חושב שזו טעות חמורה וצריך תמיד להילחם בטרור וזה מה שקורה עכשיו בעזה. עובדה שהגענו למצב שהלחימה לא תיגמר, בטח לא בשנה הקרובה".

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו, הגיבה לדבריו בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה, וכתבה: "הטמטום שלך חוצה גבולות. להגיד שה-7 באוקטובר קרה משמיים? אין לך תקנה". על אמירתו שצריך היה להילחם עם חמאס מזמן היא הוסיפה, "ראש המפלגה שלך שהוא במקרה ראש ממשלה כבר 16 שנים קנה שקט בכסף קטרי והכיל את אותו ארגון טרור שעליו אתה מדבר". לסיום, כתבה: "במקרה שלך ואטורי, יפה שתיקה לחכמים קל וחומר לטיפשים ועדיף שפשוט תשתוק".