יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף היום (רביעי) בשיחות פנימיות את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, זאת לאחר שהאחרון סירב להאריך את כהונתה של נציבת שב"ס קטי פרי.

זה כבר ההסכם הקואליציוני השני שנתניהו פשוט קורע לגזרים | כספית
"אולי גם איראן תיכנס למלחמה": בלבנון מזהירים מתרחיש אימים

״כמי שהיה שושבין ההסכם בין גנץ ונתניהו להקמת ממשלת החירום, הסכמים צריך לכבד", אמר דרעי, "אי כיבוד ההסכם והפסקת כהונתה של נציבת שירות בתי הסוהר עלולה לפרק את הממשלה ולפגוע קשות במאמץ המלחמתי".

גם ח"כ משה גפני הצטרף לביקורת על בן גביר בשיחות פנימיות: "אנחנו מתנגדים לזעזועים פנימיים בזמן המלחמה ועל כן אנחנו דורשים לכבד את ההסכמים גם בנוגע לנציבת השב"ס".

כזכור, השר בן גביר התייחס מוקדם יותר היום להחלטתו אמש בעניין אי הארכת כהונתה של נציבת שב"ס קטי פרי. "אחד מהתפקידים הבולטים של השר לביטחון לאומי במדינה דמוקרטית, היא לבחור מפכ"ל ונציבת שב"ס, גם אם יש מי שלא נאה לו דמות השר הנבחר. זו דמוקרטיה", כתב בן גביר.

בן גביר שר את ההמנון בביקור אצל מחבלי הנוח'בה בכלא (צילום :ללא)

בתוך כך, מפכ"ל המשטרה לשעבר רב ניצב בדימוס משה קראדי התראיין בתוכניתם של אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM ותקף את השר על רקע החלטתו לא להאריך את כהונת נציבת שב"ס: "אני חושב שזה באמת מהלך פוליטי ציני כדי לערער את מי שטוען 'ביחד ננצח' וכו'. שב"ס ומשטרת ישראל הם ארגונים שמאוד לא קל לנהל אותם, והדבר שהם הכי זקוקים לו כרגע זה יציבות".