"יחד ננצח": הניצחון של שר התקשורת קרעי על טיקטוק

לאחר ששר התקשורת קרעי פנה להנהלת טיקטוק בנוגע לחסימת תכנים וקמפיינים בטיקטוק עם התיוג "יחד ננצח" וקרא להם לבחון מחדש את החלטתם השגויה, החליטה הרשת החברתית לאפשר את המימון האזרחי להשטאג ״יחד ננצח״

אנה ברסקי צילום: פרטי
שלמה קרעי בסעודיה במסגרת משלחת רשמית מהארץ. צילום: דוברות משרד התקשורת | צילום: דוברות משרד התקשורת

לאחר ששר התקשורת ד"ר שלמה קרעי פנה להנהלת טיקטוק בנוגע לחסימת תכנים וקמפיינים בטיקטוק עם התיוג "יחד ננצח" וקרא להם לבחון מחדש את החלטתם השגויה, החליטה הרשת החברתית לאפשר את המימון האזרחי להשטאג ״יחד ננצח״.

כזכור, לפני כחודש פורסם כי הפלטפורמה לא מאשרת לפרסם קמפיינים בפלטפורמה תחת ההאשטאג שהפך לסלוגן של מלחמת חרבות ברזל, "יחד ננצח". בטיקטוק הסבירו כי קמפיינים ממומנים הקשורים במלחמה מסווגים בפלטפורמה כתוכן פוליטי, ועל פי מדיניות הפרסום הגלובלית שלהם, תוכן מסוג זה אינו יכול להיות מקודם בתשלום.

כמו כן, נושא נוסף שעלה לכותרות הוא העובדה כי בטיקטוק סירבו להעלות קמפיין ממומן של פורום משפחות החטופים הישראלים. בעוד הקמפיין, שכלל סרטוני וידיאו קצרים המציגים את חייהם של החטופים הישראלים וקוראים להשבתם, עלה ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם, בטיקטוק סירבו להעלות את הקמפיין מכיוון שהם סימנו אותו כ"פוליטי". בנושא זה עדיין לא התקבלה תשובה מטיקטוק.

תגיות:
שר התקשורת
/
שלמה קרעי
/
טיקטוק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף