גיא פלג פתח היום (ראשון) את תוכניתו עם התייחסות להתפטרותה של מיכל רוזנבוים, מנהלת רשות החברות הממשלתיות: "עוד שומרת סף הרימה ידיים, עוד פקידה בכירה לא יכולה הייתה להוסיף ולשרת את הציבור". 

לאחר המתקפה של נתניהו נגדו על פרסום התקיפה באיראן, בנט משיב אש
נתניהו: "להתפטר? הדבר היחיד שאני מתכוון להיפטר ממנו זה החמאס"

"מנהלת רשות החברות הממשלתיות הרימה ידיים. היא נאבקה כנגד פיטוריו של יו"ר הדואר המצטיין, ניסתה למנוע מינויים של דירקטורים שאותם התבקשה לאשר. דירקטורים שהכישור המרכזי שלהם היה קרבתם לשרים", הוסיף. 

לדבריו, "היא מנעה בין היתר את מינויו של חברו ופרקליטו של השר דודי אמסלם לתפקיד דירקטור. נלחמה כדי ששני מיליארד השקלים שהרוויחו חברות ממשלתיות, של הציבור, של כולנו, שהמיליארדים יוחזרו לציבור. הם לא הוחזרו. אבל היא לא באה טוב לשר אמסלם, אז היא כתבה מכתב חריף לנתניהו, אם תרצו כתב אישום ציבורי כנגד נתניהו, ראש המערכת, כנגד השר אמסלם". 

המשיך, ואמר: "'על פי תפיסת עולמו המוצהרת של השר אמסלם', כתבה רוזנבוים, 'החברות הממשלתיות אינן משאב ציבורי, אלא מאגר ג'ובים שאמור לשמש אותו לצבירת כוח ומעמד פוליטי, בהתאם השר הפעיל עליי ועל הרשות לחצים אדירים לתמוך במינוי פעילים פוליטיים ומקורבים - לתפקידי מפתח בחברות הממשלתיות. לאפשר הדחות במסגרת חיסול חשבונות פוליטי ועל מנת לפנות ג'ובים לשם מינוי מקורבים', ואז היא חתמה בפנייה ישירה לראש הממשלה נתניהו, 'למרות קריאותיי להתערבות שלך כראש ממשלה, נמנעת מלהתערב. בחרת להתעלם, בחרת לשתוק ולאפשר הלכה למעשה את התנהלות השר'".  

"למה נתניהו לא התערב? למה הוא לא עצר? למה הוא אפשר לתקציב הקואליציוני המושחת לעבור? למה נתניהו אפשר את הדחתה של נציבת שב"ס? למה נתניהו מנע פגישה בין ראש שב"כ, ראש מוסד, רמטכ"ל עם שר ביטחון? האם היו אלה שיקולים עניינים? האם היו אלה שיקולים שמשרתים את מדינת ישראל שמצויה בתוכה של מערכה כבדה?" תהה פלג.