גם היום שבו בן כספית וינון מגל אל עמדת השידור, וסקרו יחד את הלך הרוח ביומה ה־82 של המלחמה הקשה מול חמאס. "אתה יכול להסביר לי את השיזוף של ביבי בשבת?", פתח בן בשאלה. "הוא נראה כמו רוס ב'חברים'. כאילו מישהו מרח עליו את החומר הלא נכון. הייתה שם תאונה, גם למדינה הייתה תאונה". 

עוד אמר, כי: "הספין במסגרתו אתם טוענים שמדינה פלסטינית מעבר לסיבוב לא יתפוס. תאונת השיזוף היא סממן לחוסר מודעות עצמית משווע, והתעסקותו של האיש באיפור מקנה לנו את הזכות להתייחס לזה, בעיקר כשמדובר בראש ממשלה. 7 באוקטובר הייתה המפלה האיומה ביותר שישראל הריבונית שהיא ספגה מאז הוקם המיזם הריבוני. הפסדנו תחת הימין על מלא, שכולם חיכו שהוא יקום סוף סוף". 

ינון השיב: "מסיבת העיתונאים הייתה טובה אז אין לכם במה להתעסק, ולכן אתם מתעסקים בשיזוף. שבוע שעבר זה היה על הדסקית, שבוע שלם התעסקתם בזה. הכל היה טוב במסיבת העיתונאים, ניסו להטריל אותו בכל מיני שאלות מטומטמות והוא עשה מהם ליצנים. נראה לך רציני בזמן מלחמה שחיילים נהרגים, מה אתם מתעסקים באיפור של רה"מ? זה הדבר הראשון שאתה מתעסק בו?". 

נתניהו שזוף (צילום: צילום מסך)
נתניהו שזוף (צילום: צילום מסך)

"לבכם לא במקום הנכון"

בהמשך, שאל בייאוש: "איך אפשר לנהל אתכם מדינה? איך אפשר להיות ראש ממשלה כשעדת אנשים רוצים במפלתו? לבכם לא במקום הנכון, אני לא יודע מי אתם רוצים שינצח. אתם מעדיפים שנתניהו יהיה בבית ולא החטופים. אני רואה את ההתנהגות שלכם, אני בטוח שיש אנשים שרוצים את מפלת ישראל בשביל שנתניהו ייפול. שרון בגד במצביעים שלו, נכנע לשמאל, וקרס לחלוטין". 

באשר לדבריה של השרה לשעבר גלית דיסטל־אטבריאן, אמר כספית: "שואל את עצמי האם יבוא היום בו גם אתה תגיד 'לא שמתי את הגבולות, לא עצרתי באדום, המשכתי להפיץ את כל מה שהפצתי לאורך שנים'. בסוף זו מלחמה על פרנסה". "אם מישהו יום אחד יסתכל במראה זה אתה", השיב לדבריו חברו לאולפן. "אין משהו שלא אמרתם כדי לפלג את החברה הישראלית".